pátek 7. října 2011

Zeptejte se Slashdot: Má Být "loajální" Pay jako developer?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Mtj0uY4QhwE/Ask-Slashdot-Does-Being-Loyal-Pay-As-a-Developer:
Anonymní čtenář píše: "Jako senior developer pro malé IT společnosti se sídlem ve Velké Británii, který se chystá vydání jejich hlavní projekt, vím, že kdybych byl opustit společnost teď, způsobilo by to jejich velmi velké problémy. I" m v současné době přípravy dalších dvou "Junior" developerů, snaží se přivést až do rychlosti s našimi výrobky Bohužel, oni jsou ještě daleko od uchopení používaných technologií. - nemluvě o "zajímavé" práci externě vývojářům podařilo vytvořit kodexu obvykle, nikdy bych za odcházející v tak kritické době,. Byla jsem ve společnosti již několik let a za mnoho mých kolegů, včetně vyššího managementu, které mají být přátelé ale byl jsem osloven. další společnost, která je mnohem větší, a nabídli mi, zvýšení platu £ 7k dělat stejnou práci, a jejich funkce je prakticky u domovních dveří (na rozdíl od mé současné 45 minut dojíždění v každém směru). Tím by se .. obrovský rozdíl do mého života, který řekl, nemůžu si pomoct, ale pocit, že odejít by zradil své přátele a kolegy Někteří přátelé mi řekli, že jsem právě "měkké" - ale myslím, že jsem byl loajální. Nějaká rada? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat