pátek 7. října 2011

Stephen Colbert klesne sarkasmus ve své Steve Jobs Pocta

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/nmJOAIBIXl0/:
Screen Shot 2011-10-07 at 2.19.34 AM

Sledujte, jen dívat. Stephen Colbert , americké oblíbené persnickety alter ego, přestávky tvář, když se blíží konec hold dnes k Steve Jobs, muž, který většina z nás nikdy neviděl, ale jejich smrt mnoha z nás - pro mnoho z mnoha důvodů - je smutné dnes večer, a pravděpodobně i zítra, a velmi pravděpodobně následující den, atd.

Colbert zaboří do své show archivu představit vyvíjející portrét produktů Apple v horké zboží, vtipkovat, "Nikdo jiný by se mi docela líbí prosit ho," Apple, jaká část "Dej mi iPhone zdarma" Nemyslíš, Rozumíš? "" No Apple, mi jeden přes TV, vím, že máte technologii. "

Později Colbert, který se (self-popsal) "První non-Apple osoba k iPad" vypráví, jaké to bylo k náhledu a současnost zařízení měsíce před startem na 52. Grammy Awards, odhalující email dostal od práce se Poté "Byl jsem jedním z mála lidí, kteří by mohli volat Steve Jobs, blízký přítel. - v tom, že sdělení, která mi jednou"

Komunikace?

"Sweet!

Díky,

Steve "

Ke kterému Colbert, lámání charakteru a 100% upřímnost, pokračoval reagovat při žít on-air:

"Dobře se na tebe!

Díky za všechno. "

Opravdu.


Osoba: Steve Jobs
Web:
Firmy: Pixar , NeXT , Apple

Steve Jobs je spoluzakladatelem a CEO společnosti Apple a Pixar dříve. Steve Jobs se narodil v Green Bay, Wisconsin, aby Joanne Simpson a syrské tuku

Žádné komentáře:

Okomentovat