Oficiálně spuštěna pro veřejnost v tomto týdnu, je řešení s názvem Ondango , která umožňuje firmám zahájit vlastní sociální obchodní platformou na Facebooku. Nákupní systém je možné nastavit v několika rychlých krocích k zákazníkům umožňují prohlížet a nakupovat oblíbené výrobky, aniž by kdy musel opustit teplé omezuje sociální sítě.
Jinými slovy, Ondango umožňuje obchodníkům prodávat své výrobky na stránce Facebook, poskytují zákazníkům bezpečné transakce mechanismus, to vše při využití Facebooku virové a sociální charakter. Přesto, jak eCommerce na Facebooku je relativně nová funkce pro většinu internetových surfařů, Ondango chce ujistit, že řešení je tak jednoduché pro obchodníky integrovat a je navržen v podobě, kterou znáte, a proto obchody podobají Facebook se podívat , cítí, a použitelnost.
Ondango-Powered obchodu ukazuje příklad, jak vypadá instalace, v tomto případě německá kapela, as Ondango se sídlem v Berlíně. Toto řešení je k dispozici také v angličtině, španělštině a polštině.
A na druhé straně, aby se v té snadnosti použití pro zákazníky, kteří nejsou příliš obeznámeni se sociálními obchod na Facebook, nejlákavějším aspektem Ondango je, že nevyžaduje, aby uživatelé přijímat žádosti aplikace.
Existuje mnoho Facebook commerce řešení v prostoru, ale přijetí bylo pomalé u značky, tak pro spotřebitele. Vzhledem k tomu, jak Ondango spoluzakladatel a CEO José Matías del Pino dá to, zdá se, že myšlenka na předložení eCommerce řešení na vrcholu Facebook složité a většina značek, se teprve začíná, aby si jejich sociální média týmů na místě a používat nové sociální programy, aby na trhu a prodávat své výrobky.
A co víc, z hlediska uživatele se spotřebitelé obávají, že Facebook je nějakým způsobem zapojen do postupu transakce, které by mohly být jejich chytil jejich informace o kreditní kartě, atd., říká. Tak, Ondango nabízí řešení, ve které všechny obchodní probíhá prostřednictvím fanouškovské stránky Facebook, a uživatelé jsou přesměrováni na stránky obchodníka, ale procesy probíhají prostřednictvím spuštění servery tak, že Facebook nemá přístup na nákup dat.
Zatímco Ondango nabízí uživatelům možnost sdílet se svými přáteli nákupy, zanechat komentář, subcomments, a po nákupu jejich stěny, skutečné zaměření, de Pino opakuje, je na přepočítacího koeficientu pro své obchody. To je důvod, proč šel po startu design, který vypadá, jako by byla realizována Facebook, jsou jednoduché a snadné použití, a nevyžaduje aplikaci požadavku.
Samozřejmě, že zavedení aplikace požadavku na nákup dává host (jako Ondango) přístup k uživatelskému Facebook dat, a zároveň generální ředitel řekl, že samozřejmě všechny společnosti chtějí mít přístup k, že tým Ondango zjištěných v rámci jejich beta, že 80 procent uživatelů by vypadnout z nákupů, kdy obdržel žádost aplikace.
Takže, i když Ondango nemusí být schopen využít data mining a přes propagaci et al, si vybudovali řešení, které spotřebitelé mohou věřit - a že důvěra, řešení, které snad budou podporovat převod pro obchodníky.
O tom, jak spuštění bude vydělávat peníze? Ondango bude účtovat měsíční poplatek, stejně jako malý poplatek za transakci, za tři různé plány v závislosti na velikosti a inventář obchodu. ( Čtenáři mohou vyzkoušet více o cenách zde .) spuštění je v současné době nabízí 30-denní zkušební verze zdarma pro nové uživatele.
Ondango je absolventem zakladatele ústavu v Berlíně, a přilákal 50-a zákazníků a 150
Žádné komentáře:
Okomentovat