Crytek co-zakladatel Cevat Yerli mluvil nedávno o rostoucí propasti mezi moderními PC a konzole jako PS3 a Xbox 360 s tím, že touha vytvořit pro více platforem brání tvůrčí vyjádření. "PC je snadno generace před námi právě teď. S 360 a PS3, věříme, že kvalita hry za Crysis 2 a CryENGINE další vývoj bude do značné míry omezena na to, co ve své tvůrčí vyjádření, jaký je obsah. Nebudete být schopni vytlačit více šťávy z těchto skal. " Jedním z důvodů tohoto trendu je, protože přetrvává vnímání, že prodeje PC her nejsou dostatečně vysoké pro většinu vývojářů zaměřit se na této platformě. Rock, papír, brokovnice říká, že to naznačuje potřebu zpřístupnění digitálních čísel distribuce prodeje, což by mohlo rozptýlit mýtus, že. Yerli komentáře přicházejí vedle novinek oznámení Crytek nového vojensko-založené střelec tzv. Warface.
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.