pátek 7. října 2011

Co se děje na Rovio? Angry Birds kuchařské knihy, filmy a - Gasp - Hry (TCTV)

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rirA5_NqRMM/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chytil jsem se s Peterem Vesterbacka , Mighty Eagle na Rovio , tvůrce úspěšného Angry Birds povolení, včera se na Planet konference Apps v Londýně.

Nebylo to velké tajemství, ale rozhodně jsem to nevěděl: Vesterbacka mi řekla, že bude brzy moci koupit Angry Birds-themed kuchařky , skutečný fyzický knih a elektronické knihy pro Kindle, Nook a iPad.

Úplné zveřejnění: Mám jednu z těchto limitované edice Angry Birds kuchařky zdarma (tedy obrázky nahoře a dole). Také nejsem moc Cook (tedy, proč jsem přijal knihu na prvním místě).

Ve vší vážnosti, Vesterbacka mi říká, že tam bylo 400 milionů stažení Angry Birds aplikace k dnešnímu dni, a že jeho prodejní činnosti je chugging spolu dobře, a to se asi 10 milionů plyšové hračky, které už přes pult už. Také jsem koupil dvě naše chlapeček v poslední době.

Rovio je na misi k otočení Angry Birds na ikonické značky jako je Mario Nintendo a Mickey Mouse, Vesterbacka dodává. Musím láska ambiciózní (evropské) startech.

Užijte si interview:



Žádné komentáře:

Okomentovat