středa 31. srpna 2011

"Dědictví Respekt Exploreru"

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/I6FfBOtwKuM/:
8816

Když začaly šířit fotografie včera nové rozhraní pro Windows Explorer ve Windows 8, byla jsem si jistá, že se to vtip. Jistě, to byl cibule mock-up. Nebo možná, že jsou z nějaké fan Apple dělá legraci z estetického designu společnosti Microsoft, v nichž více je docela často ... více. Myslím, že neexistuje způsob, jak že to je něco, co by Microsoft ve skutečnosti zpráva - natož v roce 2012, ne?

Omyl.

Jako šéf Steven Sinofsky Windows a Windows management člen týmu Alex Simons detailu v délce na stavbě Windows 8 blog, tyto obrázky jsou velmi reálné. A nejen to, celý tým zjevně Windows udělal intenzivní výzkumné a dát rozsáhlou čas do této funkce. To je přesně důvod, proč se kokrhání na blog. Celý příspěvek křičí: "Podívejte se, jak moc jsme si domácí úkoly!"

Ve stejné době, je tu podtón příspěvek: Microsoft je nervózní. Jsou vyslání těchto obrazovek se tak mohou získat zpětnou vazbu. Pro mě to naznačuje, že zatímco Microsoft je přesvědčen, že oni dělali domácí úkoly, nejsou ve skutečnosti věří v samotném výrobku. Stejně tak by měly být, vzhledem k reakci.

I když to by nemělo být překvapením, že Apple zpátečníků nelíbí návrh nového Windows Explorer, a to i spousta pozorovatelů Windows jsou opatrní . Ale podle mého názoru, je to horší než váš typický " Microsoft nemá chuť "kritiku. Design a uživatelské rozhraní je jednoduše jednou z nejhorších věcí, jaké jsem kdy viděl v oblasti software - natož něco, co bude používají stovky milionů uživatelů.

Není to jen, že je to velmi přeplněné, nerovný, a matoucí (všichni který to je), je to, že se ukazuje, že velkou roli v Microsoft míří špatným směrem, když v jde o budoucnost výpočetní techniky. Je to moje přesvědčení, že jednoduchost a elegance jsou stále vyhraje den výpočetní stále prolíná do našeho každodenního života. Tento Windows Explorer neštěstí ukazují, že Microsoft je přesvědčen o opaku.

Možná se mýlím. Microsoft, po tom všem, je jednou z největších společností na světě, která dělá miliardy dolarů v příjmech za každé čtvrtletí. Ale já jsem říkal tohle za posledních několik let. V té době, Apple, společnost, která vyzařuje přesně to, co jsem mluvil o tom, vstal z popela a stát nejcennější firma na světě - jumping daleko před Vy-víte-kdo.

Mezitím, PC tvůrci, hlavními partnery společnosti Microsoft v jejich boji za budoucnost, padají jako mouchy. HP, číslo jedna výrobce počítačů na světě, se snaží prodat své PC podnikání. Společnost Acer, číslo dvě výrobce počítačů, stačí Napsal čtvrtletní ztrátu za vůbec poprvé.

Ale na druhou stranu, možná jsem blázen. Možná jsem v kontaktu. A tak jsem běžel anketu včera vidět, co větší záběr populace si myslí, že o této nové rozhraní Windows Explorer. Po více než 1300 hlasů, výsledky jsou následující:

  • 47% hlasoval pro "Je to hrozné"
  • 8% hlasoval pro "Je skvělé,"
  • 19% hlasoval pro "To je v pořádku"
  • 26% hlasoval pro "Je to ta nejhorší věc, jakou jsem kdy viděl"

To je 73 procent, což mělo negativní reakci na tuto funkci.

Jistě, dalo by se argumentovat, že mnoho z mých následovníků Twitter by mohly být pro-Apple. Ale jsem si anketu na Google +

Žádné komentáře:

Okomentovat