Dnes Nielsen oznámila, že je získání Marketing Analytics, as, lídr v oblasti analýzy a pokročilé plánování software. Společnost v současné době má 52 zaměstnanců, z nichž všechny se k týmu připojí Nielsen. Dohoda také zahrnuje pořízení dalších aktiv, včetně softwaru a probíhající klientských projektů.
Tato akvizice si klade za cíl umožnit Nielsen lépe poskytovat prodejci spotřebního zboží s "nejúplnější a nejvčasnější ohledem na vliv médií a marketingu," uvádí společnost na vydání . To by bylo výhodou při tvorbě marketingových plánů na kanálech, včetně online i offline reklamy, in-store promotion a spotřebitelské promotion.
"Rychloobrátkového spotřebního zboží obchodníci vyžadují pokročilý, v reálném čase, prediktivní analytický pohled," říká John Lewis, prezident a CEO, spotřební Severní Americe, Nielsen. "Spojením Nielsen globální dosah s odbornými znalostmi Marketing Analytics a pokročilé modelování a plánování scénářů aplikací, můžeme je vyšší hodnotu pro naše globální klienty, kteří hledají optimální marketingového mixu a výše výdajů o maximalizaci prodeje."
Marketing Analytics, která byla založena v roce 1991, sídlí v Evanstonu, Illinois je historicky pomáhá společnostem měřit dopad svých marketingových plánů "tím, že kombinuje hluboké odborné znalosti v oblasti modelování softwarových aplikací.
Podmínky dohody nebyly zveřejněny.
Nielsen je měření sledovanosti společnosti, která sleduje TV, internet a rádio použití po celém světě.
Žádné komentáře:
Okomentovat