úterý 9. srpna 2011

Facebook Klastry Témata ve zpravodajství kanálu, otevře plechovku červů

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gtucS3QxqYc/:
Screen shot 2011-08-08 at 1.39.37 PM

Facebook se snaží zjistit jeho zprávy kanál, protože v roce 2006, a samozřejmě, protože je to Facebook pokaždé, když se změní úplně všechno zdá se hodit do uživatelům z vřavy. Dneska společnost vyhlásila další dílčí krok ve své snaze pokusit se pochopit pouhé množství dat v reálném čase zpracovává: Souhrnné téma klastry v News Feed Facebook.

Facebook má údajně v plánu na vytvoření nefiltrované zprávy krmiva, který by otevřel stavidla na celém toku věcí společných (právě teď, kdy je krmivo algoritmicky filtrován věci, jako jak blízko jste k osobě, kteří se podělili o to, aktuálnost a úmyslné činy, jako je rád).

Hádám, že v rámci přípravy na masivní změny News feed tým si mysleli, "Hej, co jsou některé způsoby, jak můžeme tuto méně hovno show?"

A co ti to přišel? I když si nejsem jistý, co se nakonec bude muset v obchodech, co launched dnes byl Page agregace podle tématu, tak, že kdykoli, své přátele po něco, co souvisí s Apple například dostane seskupeny do clusteru s ostatními příběhy o Apple a Značky fan stránky Apple. Například několik příběhů o iPhone vyústila v tuto semi-relevantní clusteru o iPhone. Kromě toho, že můj příspěvek není důležité vůbec.

Facebook uvedl, že to bude pomocí přirozeného jazyka, aby odpovídaly slov aktualizace stavu na zcela stránky, ale nebude to za použití lidských editorů nebo sentiment analýzu odfiltrovat nebo clusteru negativní či pozitivní příběhy, nebo ohradě nesouvisející prvky. "Tam bude nevyhnutelně komické, nebo nechutných kombinace pracovních míst," říká Uvnitř Facebook je Josh Constine. naleznete v clusteru Ježíše výše.

I když je zřejmé, že Facebook dělá to zvýšení zapojení na fanouškovské stránky nezdá přidat velmi velkou hodnotu pro uživatele a je los pro značky.

Vypadá to, že toto by mohl narazit na mnoho ze stejných problémů, které Twitter má s jeho pokusy přiřadit uživateli generovaný obsah na značkové obsah. Se 700 miliony uživatelů, možnost falešných poplachů, je ohromující. Mohli bychom také začít "Napsal o Fail" Tumblr nyní.

Ale zatímco potřebné "Nenávidím veškeré změny" pobouření zahájila na zdi , kde byla vyhlášena nová funkce, jsem neslyšel moc stěžovat v mém (relativně tech důvtipný) Zprávy Feed. Snad proto, že funkce se nezdá být prováděny plošně.

Osobně jsem neviděl asi patnáct hodin clusteru, protože PST dnes jeden uživatel uvedl, že zdroj byl nedávno agregaci spojení staromódním způsobem ak "... 5 z vašich přátel sdílených odkaz."

Možná, že někdo tam nahoře v Palo Alto, co si uvědomil, že se snaží dosáhnout bylo zatraceně těžké a unlaunched? Požádal jsem Facebook PR, pokud jste stáhli vůbec na funkci a ještě získat komentář.



Žádné komentáře:

Okomentovat