úterý 9. srpna 2011

Bloomspot zvyšuje 40 milionů dolarů se ukázat jako jejich místní nabídky model funguje - a jsou zárukou To dělá

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VdauIm1R488/:
5A5 Private Offer2

S Groupon na pokraji běžná veřejnost , a Google, Facebook, a téměř všichni ostatní řítí kopírovat nápad, není pochyb, že model byl obrovský hit se spotřebiteli. Ale stále existují některé otázky, jak moc to pomáhá firmám z nabídky obchodů. Je to v podstatě ztrátové model, takže úspěch ukazatelů může být obtížné přesně odhadnout. Bloomspot má přijmout tento model založen na úspěch - jak pro obchodníky a zákazníky. A investoři nakupují ve velkém, do - ve výši čerstvých 40 milionů dolarů financování.

Aby bylo jasno, Bloomspot není orientovat se kolem skupiny obchodů. Místo toho se zaměří na nabídky kvalitních obchodníků, kteří chtějí spojit se svým nejlepším zákazníkům. Jinak řečeno, nejsou to chtějí poslat nabídky k masám, ale hledají se připojit jednotliví dodavatelé se (snad) loajální spotřebitele. Nabídky, které obsluhují, jsou více velmi přizpůsobené pro specifické zájmy a demografie. A opět, oni věří, že už nyní přibili model, který bude fungovat.

"Zavřeli jsme smyčku na obchodní model," Jasper Malcomson , Bloomspot generální ředitel a spoluzakladatel společnosti, říká. Klíče, jsou data.

Bloomspot dostane povolení od obou jejich uživatelů a prodejců se podívat a analyzovat údaje o kreditní kartě použit v místech, kde Bloomspot běží nabídku. To jim umožňuje vidět nejen to, že nabídka byla použita, ale jak se to dělalo, pokud jde o pomoc dodavatele prodávají další výrobky k zákazníkovi. Ano, jsou to zkoumat, zda je "ztrátové" je vlastně "ztrátové", nebo opravdu jen "ztráta". Oni pak přítomen Tato data zpět k prodejci na zcela transparentním způsobem. ( Zde je ukázka toho, co vypadá jako, že data , samozřejmě anonymní, takže to mohlo být do vzorku.)

Ale tady je skutečný klíč: Bloomspot využívá tato data k předpovědět, kolik zákazník stráví u obchodníka na základě nabídky. A byla zaručena určitá úroveň ziskového utrácet. Pokud je nabídka nevede k, že Bloomspot tvoří rozdíl od své komise. Jinými slovy, prodávající opravdu nemůže ztratit.

Bloomspot je dostatečně pohodlná na jejich model to (stejně jako, aby byla data plně transparentní). Už probíhá jejich specifické kvalitní nabídky pro měsíce, takže budou mít data zpět všechno se stejně. Jsou přesvědčeni, že budete moci přesně předvídat, kolik dalších výdajů nabídku zašleme na dodavatele.

Dobře, ale proč by si zákazník souhlasit s tímto - použití svých údajů kreditních karet? Vzhledem k tomu, Bloomspot jim nabízí řadu odměn za účast. Za prvé, pokud si koupíte Bloomspot nabídku pak použít stejnou kreditní kartu s obchodníkem, bude Bloomspot vám 25 procent zpět na další nabídku nákupu. Za druhé, další používání kreditní karty stejné podstatě změní do věrnostní karty pro Vás. To pomáhá Bloomspot ukazují některé dodavatele, že jste "velký patron", který by měl dostat speciální nabídku, než ty, které jsou veřejně nabízeny.

"To vše je nejsilnější, když to není jen o úspory," říká Malcomson. "Je to systém rozpoznávání. Svým způsobem je to méně o slevách a úspory, ale spíše o uznání a postavení, "říká s tím, že místa jako Las Vegas dělali to pro desetiletí. Pokud trávíte spoustu peněz hazardu, kasino bude Comp jiné věci pro vás. "V mnoha ohledech je to exa

Žádné komentáře:

Okomentovat