Přístup k internetu, obsahu a on-line reklamní společnost AOL (který vlastní také TechCrunch) dnes ráno hlášen její zisk za druhé čtvrtletí tohoto roku.
AOL vykázala čistou ztrátu 11,8 milionu dolarů, ve srovnání s před rokem ztráta něco přes $ 1 miliarda, který zahrnoval velké snížení hodnoty goodwillu poplatků a vyšších nákladů na restrukturalizaci.
Celkové tržby přišla na 542,2 milionů dolarů, o 8 procent ve srovnání s 2. čtvrtletím roku 2010. Tržby z předplatného se další - i když se očekávalo - hit s poklesem o 23 procent.
Nicméně, příjmy z reklamy (konečně) vzrostly o 5 procent na 319 milionů dolarů poté, co v podstatě plochý 1. čtvrtletí roku 2011 , a to zejména přes dopady výjezdu AOL se z některých zemí a operace v nedávné době, se zobrazení reklamy se slušnou 14 procent.
V prohlášení, AOL CEO Tim Armstrong říká, že společnost je návrat k růstu globální reklamní poprvé od roku 2008 je dalším "významný krok vpřed v návrat značky AOL.
Částečně vyrovnaly příjmy z reklamy růst byl pokles vyhledávání a kontextové tržby 17,6 milionů amerických dolarů, uvedla firma.
AOL zdůrazňuje jeho Huffington Post Media Group, který viděl počet unikátních návštěvníků převyšují 30 milionů EUR ("a The New York Times") v květnu 2011, podle comScore. Komentáře uživatelů k Huffington Post za 2. čtvrtletí překročil 12 milionů, a nedávno překročil 100 milionů od svého spuštění.
AOL je globální reklamu-podporoval internetová společnost, se sítí zobrazení reklamy ve Spojených státech, značné celosvětové publikum, a sadu oblíbených webových značek a produktů. Strategie společnosti ...
Žádné komentáře:
Okomentovat