pondělí 8. srpna 2011

Končím telefonní hovory

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CQpbKAVmbMc/:
phone

Inspirován MG Siegler je "Končím Email" invektiva, i když je to místo jsem měl v úmyslu napsat nějakou dobu. Chtěl jsem uložit na můj osobní blog, ale hej, je-li MG je dovoleno rant o jeho probíhajících bojů s jeho e-mailové schránky zde na TechCrunch, měl bych mít možnost informovat své nenávisti telefonních hovorů stejně.

A jako bonus, mohu nyní snadno bod zpět na tento příspěvek pro všechny, kdo mi ping a žádá o "rychle - 2-minuty topy, přísahám - telefonát" v budoucnosti.

Netřeba dodávat, že samozřejmě nejsem vlastně přestat telefonovat za žádných okolností. Ve skutečnosti, moje rodina a přátelé jisti, že budu i nadále dostupná na svém mobilním telefonu 24 / 7 - pro lepší nebo horší.

Ale bránit nějakému naprosto nezbytné telefonáty - který se redukuje na pouze několik za měsíc, v případě, že - všechny hlasové komunikace na bázi pro profesionální účely nepřichází v úvahu, včetně Skype, Viber, mobilní a pevné linky. Můžeš mi říkat blázen, ale jsem si jistý, že to bude úžasné, i když, abychom byli spravedliví, je to docela jednoduché rozhodnutí pro mě udělat.

Jsem se sídlem v Evropě, zatímco více než 90 procent mých rozhovorů s podnikateli, investory, spolupracovníky a další lidé, které jsem komunikovat se pro to svou práci vychází ve Spojených státech, tak samozřejmě většina mé práce spočívá e-mail (který Nemám t nenávidím), instant messaging a další formy digitální komunikace, která nezahrnuje mě museli volat někoho nebo zvednout telefon.

Já také ne přirozený anglický reproduktor, tak je to obvykle v nejlepším zájmu druhé strany, aby mě špatně, nebo překroutit co on nebo ona říká, že na telefonu. Mluvím mnoho jazyků, ale i ve svém rodném jazyce pořád raději dostávat e-maily, aby nedošlo k věci se pomíchaly.

Kromě rozdílu v časových pásmech a jazykové námitky, existují tři hlavní faktory, které mě přesvědčily, že k zastavení prací související hlasové komunikace vůbec.

1) Ano? Přerušení zabít mou produktivitu

Alespoň pokud jde o mě. Vidíte, podle mých zkušeností, nemůžete být dobrým tech blogger, když nejste neustále držet oko na to, co se děje ve stále se vyvíjející technologie průmyslu.

To znamená, že sledování odchozí komunikace z tisíců firem, sledování dráty a jaké další publikace psát nebo mluvit, ale také držet oko na e-maily, tweety, Skype nebo Facebook zprávy od zdrojů. Můžete mi zavolat a já jsem odpověděl, to znamená, že pokles není jen to, co dělám, ale také to, co jsem chtěl dělat v příštích několika sekund nebo minut.

Je to jen obrovská koncentrace na své každodenní pracovní činnosti se stane, aby se skákat z jednoho prohlížeče kartu nebo zpráv okno další každých několik sekund. Možná budete muset volat pro svou práci, nebo vám to nevadí přerušení, ale určitě je hlavní bolest za mě.

2) Je nemožné - nebo přinejmenším není zdaleka snadné - pro vyhledávání. Nebo archivu. Nebo vpřed.

Pokud lidé mi poslat e-mail nebo Skype zprávu, to znamená, že může jít o tom na svých podmínek, na mé pohodlí, ale také to znamená, že lze snadno vyhledat podstatu sdělení v pochybnost. Nahrávání / přepis telefonních hovorů by mi nabídnout možnost digitálně archivovat a musí být schopen vyhledávat pomocí hlasové komunikace, ale je to problém, na který jsem si nestojí za tu bolest.

Není to jednodušší pro všechny zúčastněné, když se dá jednoduše udělat vyhledávání dostat podstata rozhovoru, i když se to stalo měsíce či dokonce roky? A prostě být schopen t

Žádné komentáře:

Okomentovat