pondělí 8. srpna 2011

Co si mám koupit procesor? Intel šílené ceny je můj bolí hlava

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/asvUs49XYQI/what-processor-should-i-buy-intels-crazy-pricing-makes-my-head-hurt.ars:

Nadešel čas, abych se dal dohromady nový počítač. Core 2 Duo E6700 jsem si koupil během několika týdnů jeho vydání je nyní pět let, a když je mi dobře sloužil, pokud jde o hraní nejnovějších her a stavební software ve Visual Studiu, je to prostě není tak rychlá. Zpracovatel i moje grafická karta Radeon HD 4830, je nutné ji vyměnit s něčím novější a lepší. Vydání říjnu Battlefield 3 má konečně mě tlačil přes okraj: Potřebuji nový počítač, hrát tuto hru v celé své kráse.

To bude velký upgrade. Budu mít svůj pevný disk, milovaný Dell Clicky klávesnice a dva monitory Dell U2410, ale všechno ostatní půjde, deska, CPU, RAM, grafická karta, TV tuner, optická mechanika a věci jsou pro výměnu. Optická mechanika také, mám dost staré hry na CD a DVD, optická média nouzové přistání na vodě je opravdu životaschopné ještě.

Mnoho komponent volby jsou dost snadné. Ale pokud jde o procesory a základní desky, jsem flummoxed jsem. Intel procesory Sandy Bridge je zřejmě výkon vedení, takže jsou přirozenou volbou pro všechny systém budovat. Ale pak jsem se do konfliktu systém tvorby cen Intel, který z nich si mám koupit?

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat