Walmart plánuje spustit několik nových projektů této sezoně na technologii získala od sociálních médií spuštění Kosmix zpět v dubnu. Kosmix platforma dříve poháněl několik služeb, včetně vyhledávání na webu Twitter tzv. TweetBeat , zdraví, tzv. vertikální RightHealth a webové stránky, kde uživatelé mohou prohledávat web, podle tématu. Ale jádro toho, co bylo Kosmix budova byla něco, co nazývá "sociální genomu" - způsob, jak uspořádat obsah v sociálních sítích, aby se spojil lidi s informacemi, které záleží na nich.
Nyní, že stejná technologie je v rukou Walmart, největším světovým prodejcem.
V těchto dnech, Walmart.com to asi 6 miliardy dolarů ročně tržeb oproti Amazon.com 's $ 34 miliard podle analytiků. "Walmart si pozadu v oblasti e-commerce," řekl Anand Rajaraman, Kosmix spoluzakladatel dnes viceprezident pro globální Walmart e-Commerce oddělení, "a rada si uvědomil, že problém je vážný."
Něco se musí změnit.
Although Rajaraman by jít do podrobností o několik projektů, Walmart naplánoval, je to snadné číst mezi řádky na dohadovat, jejich povahy - sociální vyhledávání na Walmart.com, osobní záznamy o vrácení zpět zaslán e-mail nebo mobilní telefon, Facebook povolena sociální přání seznamy nebo darování aplikací, a kdo ví, co ještě může přijít v budoucnu.
V dubnu, kdy získala Kosmix Walmart , to už zvednutý $ 55 milionů financování z mnoha investorů v průběhu let. Co se Kosmix odvolání nebylo jen samotné technologie, ale také lidé za technologie: zakladatelé Venky Harinarayan a Anand Rajaraman, úspěšný e-commerce průkopníků, kteří prodali své předchozí firmy, Junglee, na Amazon. Na Amazon, se kterými pracovali CEO Jeff Bezos přeměnit Amazon do maloobchodní platformu, a vynalezl technologii, která se zapne Mechanické Turk.
Když byla získána Kosmix, se stal jádrem nové skupiny na Walmart známá jako @ Walmart Labs , se sídlem v Silicon Valley. Na WalmartLabs, zakladatelé byli zaneprázdněni rozvojových projektů, které budou integrovat technologie do Kosmix on-line a mobilní nabídky Walmart, včetně jeho e-commerce webové stránky, stránky Facebook a další. Existují tři hlavní oblasti zájmu pro tým: vyhledávání, doporučení a Serendipity.
Social Search a doporučení
Při hledání se Kosmix technologie stáhnout data z Facebooku a Twitteru ke zlepšení vyhledávání na Walmart.com. Na základě sledování neustále se měnící zájmy na témata, jako je váš oblíbený sportovní tým nebo skupinu, například, Walmart moci lépe sloužit doporučení při hledání svého místa. To by mohlo fungovat takto: hledáte novou smartphone a Walmart doporučí ten, který právě přítel rád na Facebooku.
Walmart plánuje využít své sociální údaje mimo hledat také. Plánuje, že přímo doporučují produkty na svých internetových stránkách. Na Amazon, vysvětluje Rajaraman, je tu příliš velký důraz kladen na vaše nákupy na doporučení. "Nákupy jsou okna do své zájmy," říká ", ale jsou to malé okno." Každý, kdo někdy koupil dárek na Amazon jen proto, aby s podobnými předměty, na každé další přihlášení zná problém. Místo toho doporučuje větší cestovní průvodce pro Paříž, dlouho po své cestě byl kompletní, nebo více
Žádné komentáře:
Okomentovat