pondělí 8. srpna 2011

Funkce: jeden měsíc + Google: proč to sociální síť nohy

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/qtmN2iGfT8A/one-month-with-google-why-the-social-network-has-legs-1.ars:

Pokud jste cizinec, který následuje mě Google +, možná si myslíte, že jsem se jen zřídka používají službu. To proto, že většina mých příspěvků jsou omezena na sedm kruhů jsem vytvořil pro přátele, známé, rodinu, Ars zaměstnanci a další lidé, které jsem chtěl vystavit na různé aspekty mé osobnosti. Vy jste měli tušení? To je přesně ten bod.

Po měsíci se Google +, je mi jasné, že to, zasílání aktualizací pro určité skupiny lidí, a jiným ne, je hlavním odvolání služby. Byl jsem jedním z prvních lidí, kteří hlasitě prohlašujete, že jste si to samé na Facebooku, ale tak málo lidí ví, že je to v podstatě neexistující funkci, to je ten problém s Facebookem. S Google +, který vysílá určité aktualizace pro některé lidi a další aktualizace s ostatními lidmi, je přímo v popředí zkušenost. Vždy jste požádáni o vědomé rozhodnutí o své sociální kruhy a kruhy, o kterých se vidět, která místa.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat