Pro venkovní šikmé, tam jsou stovky míst, k tomu nějaké on-line nakupování vybavení a oblečení. Outdoorsmen a ženy mohou jen navštívit své oblíbené značky stránkách, ať už je to REI, backcountry, Moosejaw, nebo Patagonia, ale to opravdu není moc ve způsobu agregace ve venkovních maloobchodu. (Ačkoli tam jsou evropské stránky jako GearZone .) Jak srovnávací nákupy, věrnost, slevy a kupón stránky mají vzlétlo ve specializovaných vertikál, to je jen přirozené, že venkovní průmysl najít cestu do směsi.
Aktivní Junky , startup založený v roce 2009, obnovenou v tomto týdnu, se snaží být výklenek zdroj, který sdružuje největší značek na outdoor vybavení a oděvním průmyslu a umožňuje uživatelům sdílet své názory o těchto obchodníků, a dostat zpět peníze na výrobu nákupů.
Aktivní Junky spolupracuje s více než 100 poboček, včetně těch, které bylo uvedeno výše, pro vytvoření konkurenčního trhu pro maloobchod, ve kterém budou největší osobnosti soupeří o nové zákazníky podle toho, kolik cash back mohou vydělat přes Active Junky, což je vzhledem k ceně nového páru lyží, bude pravděpodobně zajímat nedostatkem hotovosti venku nadšence.
Aktivní Junky je v podstatě Ebates typu cash back model pro venkovní odvětví, ve kterém mohou uživatelé procházet naší databázi více než 80.000 výrobků k porovnání ceny od prodejce, kliknutím na maloobchodní web ke koupi produktu, vydělávat cash back za každou nákup. ( ShopStyle na outdoorovém trhu splňuje Ebates.)
Každé 3 měsíce, Active Junky proplácí se uživatel "Account Junky", na kterém místě bude úvěr uživatelského účtu na Paypal nebo darovat peníze zpátky do jednoho z začínajících neziskových partnerů, stejně jako o ochraně přírody.
Nicméně, po spuštění je cílem je nejen vytvoření čistého kupón nebo dohodu stránky, zkopírujte a vložení Ebates nebo tuk Wallet model, říká zakladatel a generální ředitel Kevin Mcinerney, ale vytvořit kompletní servis komunity kolem venkovního akčních sportů světa. Aktivní Junky nejen umožňuje svým uživatelům porovnání cen na zařízení z venkovních značek a nákupům, ale také nabízí obsah na dobrodružné cestování, akce sportovní zpravodajství, originální video, ale i vybavení recenze na naší stránce, spisovatelů a uživatelů.
V blízké budoucnosti, Active Junky plánuje rozmístit systém odměn, a la Gogobot nebo Consmr , ve které budou uživatelé motivováni psát dlouhé podobě, detailní recenze na výrobky a zařízení. Další recenze uživatelé psát a aktivnější jsou na místě, budou získávat odznaky a odměny, jakož i slevy a speciální nabídky od spuštění jeho obchodními partnery. Na stránkách také uvádí "Sociální zeď", kde uživatelé mohou mít přehled o tom, co jejich přátelé kupují a revizi, a po doporučení nebo návrhy zařízení.
Ve své současné podobě Active Junky umístí sebe jako platforma pro venkovní affiliate marketing značek, provoz na webových stránkách těchto značek a prostřednictvím partnerství, při snížení o zvýšení příjmů z prodeje a reklamy. Zatímco značek ve všech odvětvích byly s využitím affiliate marketing prostřednictvím odměn programů, věrnost, srovnávací nákupy, a všechny druhy třetí strany strategií na nějakou dobu, je spotřebitel často nevědí o tom, jak tato partnerství a srovnání nebo cash back stránek (např. Active Junky ) zisky z těchto vztahů.
McIerney řekl, že chce Active Junky
Žádné komentáře:
Okomentovat