neděle 4. září 2011

TV v oblaku

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Z6smaF_medE/:
TV cloud

TV se přesouvá na internet. Je nevyhnutelné, stejně jako jiné druhy médií z knih na hudbu stále častěji přes internet. Netflix, Hulu, a dokonce i Apple TV dělají nájezdy, pokud jde o distribuci tradiční televizní pořady a filmy na internet připojených obrazovek. YouTube stále chytil více naší pozornosti, což představuje 7 procent z celkového času stráveného na internetu v USA, podle comScore.

A přesto TV (a film) průmyslu se ukazují odolnější vůči změně, než jakékoliv jiné formy médií. Změna přijde, ale to se nestane tak rychle, jak je to s hudbou, zprávy nebo knihy.

TV průmysl je kopání in Starz je utíkat od jejího obsahu se zabývají Netflix. Hulu se zdá být šlapat vodu, zatímco se snaží prodat sám . I Apple má pevný čas změnit model. Nedávno odstoupil ze snahy nabídnout pronájem TV show (pohyb jsme viděli příchod před měsícem), protože televizní sítě někdy zúčastnili pouze polovičatě.

Ale není pochyb o tom, kdo ve skutečnosti, že nakonec zvítězí Internet zde rozbít pevné programový průvodce, který kabelové a satelitní společnosti strčit dolů naše krku? Většina z nás se jen podívat na pár desítek kanálů pravidelně, ale platíme za 500 Kč. Kdybychom mohli přihlásit na jeden kanál, nebo na přehlídku bázi, mnoho by se. Je to tak jasné, že lepší zážitek začíná nechat lidé sledují, co chtějí, kdy chtějí, na jakékoliv zařízení, které chtějí, ať už je to jejich televize, notebooku, iPad, nebo mobilního telefonu. Ale to není dost. TV v oblaku není jen o posouvání distribuce. Jde o to, aby bylo snadnější najít a sdílet nové představení, a změnit způsob, jakým spotřebovávají. Je to o tom, TV chytřejší (? To vlastně jsem jen říct, že) V nedávném příspěvek na toto téma, Asymco je Horace Dediu nedávno napsal :

Na rozdíl od Smartphone, který mohl jen se objevily využít internet, TV nemá žádné "chytré obsah" využít. "Chytrost", je třeba se v poli, ale v programování.

Samozřejmě nemám na mysli, že je nedostatek dobrých programů. Co tím chci říct je, že neexistuje žádná inovace, co je program, práce je najat dělat. Způsob, jakým se jeho distribuce a zapadá do života člověka. TV programy se nezměnily půl století. Oni mají stejné žánrů, na stejnou dobu, stejný obchodní model stejné série, formát a plánování a stejnou hodnotu, jako když řetězce "I Love Lucy" měl premiéru v roce 1951. Předpokládají, lidé sledují televizi v ten samý čas každý den (a přitom nic jiného.) Také předpokládají, lidé jsou rovněž ovlivněny značky reklamy a publikum jsou velmi homogenní.

TiVo se snažili, aby TV chytřejší, ale to bylo z opilý v kabelových a satelitních společností, které kooptováni jeho DVR technologie a strčil ji do svých set-top boxy. I když je nyní TiVo nutit platit patentové licenční poplatky, TiVo sám je v úpadku jako značku. Jediné, co musíte udělat, je podívat se na následující graf Ed Bott na ZDNet dohromady porovnání hledá termín "Netflix" versus "TiVo" a "Media Center".

Bott uzavírá:

Dalo by se požádat o jasný

Žádné komentáře:

Okomentovat