neděle 4. září 2011

AdMob Zastavení zobrazování reklam na mobilní web, Google posouvá vývojáře k použití AdSense

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/n311WVPbNSw/:
admob

Když Google koupil mobilní reklamní síť AdMob za 750 milionů amerických dolarů v roce 2009, společnost byla zjevně snaží vydělávat na rostoucím trhu mobilní reklamy. Mobilní reklama, jak na aplikace a mobilní web, je přirozeným rozšířením Google zobrazovat reklamy a vyhledávací činnosti. Samozřejmě, jak integrace došlo v minulém roce, některé funkce byly AdMob Axed proto, že není fit s celkovou strategií, nebo pro nadbytečnost. Například Google skončil AdMob je cross-promotion download výměny před několika měsíci. A teď je Google oznámil , že bude brzy konec AdMob mobilních funkcí webových služeb.

Jak Google vhodně titulovaný jeho blogu oznamuje změny, AdMob je určena pro mobilní aplikace vývojářům. AdSense je určena pro mobilní webových stránek. I po více než roce integrace, Google je stále třídění překrývají a zjistila, že mobilní internetových stránek by měl hlavu AdSense zpeněžit své stránky a mobilní aplikace vydavatelé by měli používat AdMob.

A pro mobilní aplikace reklamu, všichni účastníci AdSense pro mobilní aplikace beta byl přepnut do AdMob, která říká, že Google je v současnosti hlavním ad řešení pro mobilní aplikace vývojářům.

Google říká, že AdMob podporu pro starší WAP mobilních webů, na něž se zastaví na 30. září. Webové stránky a reklamy, které si můžete prohlédnout na více moderních mobilních zařízení, jako jsou chytré telefony, bude produkt AdMob být asi o něco déle, ale bude také postupně se nakonec.

Je logické, že by se nějaký přechod mezi AdMob a AdSense pro mobilní nabídky, a že některé programy a funkce obou platforem budou řez a další integrace bude. Například Google oznámil , že loni na podzim iPhone a Android vývojářům aplikací v síti AdMob bude moci zobrazovat Google AdSense reklamy, kdy reklama AdMob není k dispozici.

A i přes některé dřívější zprávy , že integrace AdMob nebylo to tak dobře, mobilní reklamní síť v metriky jsou stále roste jako gangbusters. To je nejasné jak hodně těžkostí tento krok způsobí vývojářů (Google dělá to zní jako přirozený vývoj a integrace), ale rozhodně to nemá smysl, že se na konkurenční reklamy technologií v rámci jedné organizace.


Společnost:

Žádné komentáře:

Okomentovat