neděle 4. září 2011

Lost In Legoland: triliony cihel a Mini Star Wars Geekfest

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Co se stane, když větry geek v Legolandu? Má spoustu zábavy nefiltrované, že to, co.

"WTF? Měl jsem stále to pro můj osobní blog. To má nic společného s technologiemi, a tento blog se nazývá TechCrunch je k vzteku. Zpráva a fotografie o návštěvě zábavního parku nemají absolutně žádné místo zde na tomto blogu. Ztratil jsem pár minut svého života, a váš čas je vzácný. Je to možné, a možná by se odhlásit a nikdy návštěvu TechCrunch, už nikdy. "

Ok, teď máme, že z cesty, na zábavu!

Byl jsem v Dánsku tento týden na konferenci Další Aarhus "Krásné chyby" a výstavy. Měl jsem skvělý čas, jak můžete říct, z mé zprávy o cestě. Já jsem něco hrozného, ​​ale.

Na třetí den konání akce, byl zvláštní konference pro učitele o další vlna technologií pro děti, na Billund Center - uhodli jste - (malé) Billund . Jak jsem nebyl vlastně mluví na akci, se mi podařilo propašovat ven z konferenční místnosti, a šel kilometr po ulici, kolem původní Lego závodu, který se nachází hned vedle druhé nejrušnější letiště v Dánsku, letiště Billund, stejně Legoland Hotel .

Můj cíl: zábavní park Legoland Billund , populární turistická atrakce původně otevřen v roce 1968.

Bez urážky na další Aarhus organizátorům, kteří mě srdečně zváni na akci, ale to bylo daleko Vrcholem mé cesty. A to nejen proto, že jsem se cítila jako dítě znovu.

Dokonce jsem na některých jízdách, sbírat opatrný vypadá z rodičů fronty, když jsem byl skoro jediný dospělý v parku bez dětmi v závěsu - jeden nosit brašny na laptop, nic míň. Ach jo, jsem si myslel, jsem používá k tomu, že bolestné oběti za svou práci zde na TechCrunch.

Zde je zvýšené, 360 stupňů a mírně zrychlil videa přehled Legoland Billund parku:

Žádné komentáře:

Okomentovat