neděle 4. září 2011

Proč se držet krok s RSS je jedovatý produktivity, zdravý rozum

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OzR-uL9zHQ8/why-keeping-up-with-rss-is-poisonous-to-productivity-sanity.ars:

Na tomto prodlouženém víkendu Labor Day v USA, přinášíme sadu názor kusů z různých Ars spisovatelů, a my jsme rádi, že jste se připojit ke konverzaci v komentářích.

Na první pohled se zdá RSS ideální pro ty z nás, kteří chtějí, aby se na všechno, co se děje na internetu, a tím myslím všechno. Pokud jde o mě, já používám RSS pravidelně v pětiminutových intervalech pro skoro celou dobu jsem vzhůru. Používám RSS pro práci i osobní důvody, to mi pomáhá udržet přehled o prakticky všech tech stránek, které záležitosti, aby bylo zajištěno, že jsem nikdy nic chybět, a navíc mi umožňuje Ujistěte se, že jsem na vrcholu svých přátel a života rodin prostřednictvím svých blogů. Pokud tomu tak není pro RSS, nemohl jsem se nikdy na nic držet. Nebo bych?

Dvakrát za mnoho týdnů v průběhu měsíce srpna, jsem byl nucen jít bez mých drahých kanály RSS. Podrobnosti nevadí, byly odstraněny technické překážky na mé připojení k Internetu v té době, ale moje zkušenosti během a po Velké přestávky RSS opravdu otevřela oči, jak zbytečné to může být ve skutečnosti v mém životě. Nejen, že se mi podaří zůstat na vrcholu důležité tech věci v pohodě, byl jsem rychlejší a produktivnější při práci. Také jsem se více vědomé rozhodnutí o tom, jejíž osobní ramblings jsem vlastně chtěl, aby si v dané době, zvyšuje mou pozornost a pochopení těchto funkcí při odstraňování těžké váze viny a povinnost držet krok se vším.

Troufám si říci, ale na kvalitu mého života a práce zlepšila, když jsem šel bez RSS. A myslím, že by to mohlo pro tebe.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat