neděle 4. září 2011

Jak prodat své firmy

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gcEyJtG65E4/:
alec baldwin selling

Poznámka redakce: James Altucher je investor, programátor, autor, a podnikatel. On je generální ředitel Formula Capital a napsal 6 knih o investování. Jeho poslední knihou je to rozdává zdarma . On stavěl a prodával Reset, Inc v roce 1998 a Stockpickr.com v roce 2007, mezi ostatními. Můžete za ním @ jaltucher .

Jsem docela dobrý obchodník, ale já jsem nejhorší vyjednavače. Když řeknu, "koupit auto za 10.000 dolarů", a někdo říká: "8.000 dolarů," já bych jen mávnout nad tím rukou a řekne "OK". Ve skutečnosti se tak stalo.

Někteří lidé mohou být dobří v obou. Ale myslím, že je to velmi těžké. Podle definice. Jste-li prodejce, který chcete, aby ten druhý řekl: "Ano." Když jste vyjednavač, musíte být ochotni říkat "ne", bez ohledu na to, co druhá strana říká.

Takže i když nejsou celkovou protiklady, cíle jsou úplně jiné. Ale velký obrázek:

Vyjednávání nemá cenu. Prodeje je všechno.

Proč? Protože když někdo řekne "ano", jste ve dveřích. Nakonec pak dostanete dívku v posteli (nebo ten, cokoliv). Máte-li jednat hned u dveří, pak se budete muset odejít a zkusit k dalšímu domu. To vyžaduje čas, energii, a přesto nemusí fungovat.

Některé příklady z mých špatných "jednání", kteří pracovali pro mě.

A) jsem prodal svůj první obchod za mnohem méně, než jiné internetové obchody byly jít na ve stejnou dobu. Ale bylo to roku 1998, na internetu se chystal jít poprsí, ale především všechny zásoby zvýšily. Mnoho podniků ve stejné kategorii vydržel déle a nakonec zkrachuje. Dokonce i lidi, kteří prodávají za mnohem víc, šel se zlomil, když neměli prodávat své akcie.

B) jsem dal 50% mé druhé společnosti, Stockpickr, aby thestreet.com za žádné peníze. Blog příspěvků bylo napsáno o tom, jak špatný byl můj obchod. Ale když někdo vlastní 50% svého podnikání, ale záleží, co se děje. Museli si koupit svou společnost o čtyři měsíce později než riskovat vlastní někdo jiný, z 50%. Pro společnosti, které vlastní jen 10%, dali se na ně. Byl jsem schopen prodat asi čtyři měsíce předtím, než na trhu dosáhl vrcholu. Po tom, nikdy by to nestalo. My jeden zaměstnanec skončit na mě, protože on byl tak znechucen obchod jsem udělal. [Viz Jak jsem prodal Stockpickr, Usámy bin Ládina a umění k jednání]

C) jsem prodal svou ženu Claudia auto za 1000 dolarů méně, než chtěla. Ale teď bylo auto pryč. Nemuseli jsme se starat o to. To bylo za 1000 dolarů pro mě.

D) Já mám starou společnost dělat webové stránky pro New Line Cinema za $ 1000 film . To byl 1 / 200, co jsme pro to "The Matrix", i když některé z lokalit byly stejné velikosti. Proč jsem to udělal? Nejlepší designéři chtěl být najat, abychom pracovali na těch filmech. Mezitím, oni zůstali pozdě v sobotu večer v práci na Con Edison stránkách, které platí mnohem lépe. Nechtěl jsem vůbec vyjednávat.

E) jsem dal mou poslední knihu zdarma a také prodával je na Kindle za 0,99 dolarů, místo za vyšší cenu. Ale to mám myšlenky se stále více a 20000 + lidé stáhli knihu. Viz výše uvedený odkaz, jak získat knihu zdarma.

F) mi nabízí e

Žádné komentáře:

Okomentovat