Klout , startup, který opatření vliv na Twitter, Facebook, LinkedIn , YouTube, a nejvíce nedávno Foursquare , přidává další služby dnes, celkem 10 různých způsobů, jak měřit sociální vliv na webu. Klout přidává pět nových sítí, Blogger, Tumblr, Flickr, Instagram a Last.fm, který umožňuje uživatelům přidávat Klout jejich vliv na tyto sítě, aby jejich Klout skóre.
Na pozadí, Klout hodnotí chování uživatelů s komplexním hodnocení algoritmy a sémantickou analýzu obsahu na míru vlivu jednotlivce na sociálních sítích. Na Twitter je Klout vliv hodnocení na základě uživatelského schopnost řídit akci prostřednictvím tweety, retweets a další. Na Facebooku se Klout zkoumat, jak rozhovory a obsah vzbudit zájem a zapojení, přes rád, komentáře a další, ze sítě je téměř 700 milionů uživatelů.
Zatímco Klout nevydal specifika o tom, jak tyto nové služby faktoringu do vašeho skóre, můžete předpokladů založených na jednotlivých sítí. Pro LinkedIn může být Klout hodnocení vaší počet spojení, a aktualizovány na webu. A podle všeho je vaše Foursquare Klout podle toho, jak často budete kontrolovat, kolik mayorships jste vydělali, a další.
Pro Instagram by měření se, kolik má rád jste na vaše fotografie. Flickr také použít stejnou metriku. Last.fm je zajímavé navíc s ohledem na jeho první hudební služba, která Klout přidal. Možná Spotify integrace přijde mývalí kočka?
Uživatelé si mohou vybrat připojit své účty svých Klout skóre ve svém profilu. Klout říká, že připojení účtu Wil nikdy nižší skóre, ale to může zvýšit skóre.
A abychom nezapomněli, měla by Klout přidávat Google + jako měření metrický brzy.
Klout opatření vliv v sociální síti. Klout umožňuje uživatelům sledovat dopad jejich vazeb názory a
Žádné komentáře:
Okomentovat