Mnoho z nich bylo přemýšlel , jak Google +1 se bude efekt SEO a výsledky vyhledávání. Jak možná víte, Google zahájil jeden jako "jako" nebo "retweet" a je způsob, jak sdílet výsledků vyhledávání Google, které se vám líbí s přáteli a širší web. SEO management společnosti, dirigent říká, že jeden má významný vliv na výsledky vyhledávání. A protože toto, při spuštění se nyní táhne ty metriky Searchlight, a běží Analytics na nich, aby značek pochopení, když Google používá tyto sociální signály na pozici webové stránky.
V dirigenta výzkum za posledních několik měsíců, pět největších společností se ukazovat v ekologickém vyhledávání Google má 3 krát více Google + s na svých stránkách, a 2 krát více, než má rád Facebook společnosti pořadí 6-10. Po spuštění také hlásí, že 9 z 10 krát, žebříčcích výsledků vyhledávání Google má více +1 s Facebook a rád, než pak výsledky hodnocení 6 a dál.
Dirigent říká, že během několika vteřin "Facebook jako", "+1 Google nebo" LinkedIn sdílet ", Searchlight zákazníci jsou schopni zkoumat a zprávu o sociální signál pro své vlastní konkurenty domény, a uvidíme, kdo provádí značky jsou pro konkrétní Klíčové slovo nebo frázi.
Seth Besmertnik, generální ředitel společnosti dirigent, nám říká, že to může být náročné pro firmy a značky, sledovat, kolik +1 s nebo rád, že každý dostává URL. Reflektor organizuje tyto informace v rámci desítek tisíc adres URL, a řekne jim, která klíčová slova pomáhají s Google +1, a která klíčová slova nejsou.
Je ještě brzy na tyto ukazatele, s ohledem na Google sociální výrobků teprve nedávno propuštěn, ale vzhledem k moci, jako je Facebook, LinkedIn a akcie Google +1 s pravděpodobně bude důležitým faktorem v oblasti řízení a SEO analýzu.
Dirigent je nesporným lídrem v oblasti SEO techniky, posílení marketingu podniku, řídit a zlepšovat jejich SEO úsilí a prokazatelné návratnosti investic. Společnost vytvořila první a největší ...
Žádné komentáře:
Okomentovat