No, vlastně ne, ale Thinkmodo dal z nové video ukazuje některé záběry do zákulisí toho, jak jsou, ve spolupráci s Clockwork Apple vytvořil iPad Hlava dívky klobouk, ehm ... hlavu kus. To, co ve skutečnosti vypadá docela solidní, i když jsem nechtěl jít tak daleko, že říkají, že to vypadá dobře.
Pravděpodobně viděl iPad vedoucí dívky videa kolující v médiích minulý týden. Zkoncipovaný Michael Krivicka Thinkmodo a James L. Percelay jako způsob, jak podporovat Hearst první iPad pouze časopis CFG (Cosmo pro lidi) . Video se stal # 1 největší
Zobrazeno YouTube video ve vědě a Tech a byl uveden na mnoha tech a zpravodajských webů. Bylo to skoro všude.
Zatímco koncept se zdá být poměrně jednoduché, video se vrhnout nějaké světlo na množství práce, které šly do tohoto natáčení. Kdo ví, teď, že kampaň je u konce, možná je to příležitost znovu productize tohoto faux Chapeau jako nový-mávat, drahé stínítko?
Žádné komentáře:
Okomentovat