středa 10. srpna 2011

Pátrání po perfektní SNES emulátoru

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SkpvTwE2LzM/A-Quest-For-the-Perfect-SNES-Emulator:
Anonymní čtenář pošle tento výňatek z opposable palci blog: "Neznamená to však trvat hodně hrubé síly hrát Nintendo a SNES hry na moderních PC, emulátory by to mohl udělat v roce 1990 s pouhými 25 MHz výpočetního výkonu, ale napodobují ty. staré konzole přesně - no, to je další problém úplně, přesně emulátory může potřebovat až 3 GHz síly, aby věrně znovu stárnutí tech ... Jako příklad lze uvést, porovnat předení Triforce animace z otevření Legenda Zeldy na ZSNES a bsnes. emulátory. V prvním případě bude triforces dokončí rotací příliš brzy v důsledku CPU běží více než 40 procent rychleji než v reálném SNES. Jedná se o malé detaily, ale pokud máte smysl pro přesnost, mohou být nesnesitelný . ... základní požadavky emulátoru je množství časů za sekundu, jeden procesor, musí synchronizovat s jiným. emulátor je neodmyslitelně sériový proces. Pokoušet se spoléhat na dnešní multi-core procesorů vede ke všem druhům problémů načasování. Přijmout analogie montážní linky: jedna osoba vykládá boxy, jiná osoba vyšetření je, druhá se otevře je, jiný začne dávat dohromady položky apod. Synchronizace je ekvivalent ke zdržování, a zrušením celé výrobní linky a pak začít znovu na nový produkt. Je to neuvěřitelný hit na výkon. Zcela neguje výhody zřetězení a out-of-provedení příkazu. Čím více budete muset synchronizovat, tím rychleji montážní linky se musí pohybovat, aby udržel krok. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat