Denní nabídky Juggernaut Groupon podařilo výrazně lomítko marketingové náklady v minulém čtvrtletí, ale jeho čistá ztráta ve druhém čtvrtletí letošního roku více než zdvojnásobil ve srovnání s loňským rokem je to najali více než 1.000 nových zaměstnanců, v závislosti na podání SEC publikoval dnes ráno. Společnost je nadále roste jako gangbusters , ale přichází o peníze, jako blázen v tomto procesu.
Aktualizovaný finanční údaje ukazují, že Groupon zvýšené příjmy z 3,3 milionů dolarů ve 2. čtvrtletí 2009 na 878 milionů dolarů ve druhém čtvrtletí roku 2011, zatímco čistý zisk se houpala od 21.000 dolarů ve druhém čtvrtletí 2009 na ohromujících čistou ztrátu 102,7 milionu dolarů ve druhém čtvrtletí roku 2011.
Vykázaná čistá ztráta je v souladu s prvním čtvrtletím roku 2011, ale více než dvojnásobek 36,8 milionů dolarů ztráty z 2. čtvrtletí 2010. Groupon najal více než 1.000 zaměstnanců v období - rostoucí prodejní síly na více než 4800 lidí - což způsobilo vážnou ránu v "obecné a administrativní výdaje".
Celkem se Groupon vzrostl ze 37 zaměstnanců, v červnu 2009 na 9625 zaměstnanců, v červnu 2011.
Groupon slouží 175 severoamerických trzích a 45 zemí 30. června 2011. Společnost účtovala 115,7 milionu předplatitelů na konci druhého čtvrtletí roku 2011 a říká, že více než 23 milionů zákazníků zakoupili Groupons až do konce 2. čtvrtletí 2011.
Marketingových nákladů klesl na něco málo přes na 170 milionů dolarů v 2. čtvrtletí 2011, zatímco Groupon strávil 208 milionů amerických dolarů na marketing v průběhu 2. čtvrtletí roku 2011. Společnost zrušila svůj kontroverzní příjmů výpočet hrubých příjmů.
Jsme stále probíhá přes zbytek znění podání - očekávat další aktualizace.
Před dvěma měsíci, Groupon podala S-1 až IPO, kteří chtějí získat alespoň 750 milionů amerických dolarů .
Groupon funkce Denní nabídka na nejlepší věci dělat, vidět, jíst, a koupit ve více než 565 městech po celém světě. Tím, že slibuje firmy minimum ...
Žádné komentáře:
Okomentovat