pondělí 4. července 2011

Zeptejte se Slashdot: Které Registrátoři podporu DNSSEC?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/K9Ko9wh9-rI/Ask-Slashdot-Which-Registrars-Support-DNSSEC:
baerm píše: "S GoDaddy kterou zakoupil private equity (tj. bude vysát se službou snížení a zvýšení cen až zemře) Jaké jsou další podporu DNSSEC registrátory? GoDaddy je jediný registrátor jsem zjistil, že podporuje DNSSEC pro registrees řídit vlastní DNS. Bylo to docela snadné přidání klíče podepisovací klíče "DS záznamy do nadřazené zóny pomocí jeho konfiguraci DNS. našel jsem pár dalších registrátorů, že jsou" zkoušky ", nebo že by DNSSEC podporuje DNSSEC kdyby běžel DNS. Ale já jsem nemohl najít jinou registrátorů, kde můžete jen zaregistrovat, provozovat vlastní DNS, DNSSEC a používat (tj. s DS záznam v nadřazené zóně). Jak již bylo řečeno, byl jsem jen schopný výzkum malé procento z registrátorů tam. Ví někdo, elektronické podatelny, než GoDaddy, které umožňují DNSSEC? To znamená, registrátory, kteří metodu předat DS záznamy do nadřazené zóny pro registeree v doménách? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat