Pokud jde o místní obchod, konečnou cenu všichni se děje poté, co právě teď je, jak blízko vykoupení smyčky. Vykoupení smyčky začíná, když spotřebitel vidí reklamu nebo nabídku na místní obchodník, a je dokončen, kdy spotřebitel činí nákup a obchod lze sledovat zpět do nabídky. Pokud víte, kdo je ve skutečnosti vykoupení nabízí a jak moc jsou výdaje, můžete si být mnohem chytřejší laděním a zaměřením se na ty nabídky.
Groupon, LivingSocial, a další den se zabývají stránky vytvořil obrovskou hodnotu tím, že tlačí vykoupení smyčky nejdále. Když někdo koupí denně řešit, například, že znamená peníze pro obchodníka. Ale pro drtivou většinu svých obchodů Groupon LivingSocial a ne sledovat, zda jsou nebo nejsou nikdy splaceny, natož částku každý spotřebitel vlastně tráví v obchodě nebo v restauraci jakmile se objeví.
Aby bylo možné dokončit kruh a sledovat nabízí celou cestu přes splácení, je nutné buď využít platební systém nebo vytvořit alternativní způsob, jak sledovat odkupy. Různé společnosti se řešení tohoto problému v různých způsobech, ale téměř všechny se spoléhají na posun od e-mailem kupony nabízí poskytované prostřednictvím mobilních aplikací.
Další Přejdi generální ředitel Charlie Kim, který se nedávno spojil s LivingSocial moci každý den řeší přes jeho obchodní síti, vidí posun v zaměření z obchodů vysílání úzkému okruhu je. "Tryskání na dohodu, aby všichni v New Yorku není cílení," říká. "Když se vysílají příliš mnoho v každé kategorii, je to jen hodně hluku. E-mailem odpověď sazby klesly pro všechny v celém odvětví. Co se tehdy 10% odpovědí na léčbu ještě před rokem, teď mluvíte o 1% až 2% úroveň. "Neustálé záplavě e-mailů od Groupon, LivingSocial, a každý den se zabývají Copycat vytváří únavu, která je viditelná v nevalném odezvy.
A to je důvod, proč Mobile je tak lákavá. Pokud můžete posílat řešit oznámení na telefonu lidí na základě jejich přesnou polohu a okolí obchodů, máte začátky úzkému okruhu. Později budou firmy zjistit, jak se vrstvy na způsoby, jak do roku příjem, pohlaví a dalších faktorů.
Mobile a místní obchod jdou ruku v ruce. V několika městech, testuje se Groupon Groupon Nyní LivingSocial a nabízí okamžité nabídky . V obou případech se objeví nabídka na mobilních aplikací a lze využít ihned, bez nutnosti čekat na den pro dohodu jít žít, jako je tomu s jejich pravidelnou denní nabídky. Nevýhodou těchto obchodů je to, že Groupon a LivingSocial nemohou využít svých stávajících zabývat zásoby a mají skutečně zajištění účasti obchodníků s iPhone a iPad, aby mohli přijímat nabídky a Groupon / LivingSocial mohou sledovat je. Yelp dělá něco podobného , kde budete muset prokázat vykoupení kód obchodníka z telefonu.
Foursquare a Facebook užíváte jiný přístup prostřednictvím samostatných partnerství s American Express. Vzhledem k tomu, AmEx je platební systém, zaznamenává se zabývají odkupů spolu se skutečné platby. Obchodníci a spotřebitelé nemají dělat nic jiného, než co obvykle. Platit kreditní kartou a váš obchod je vykoupen. Kromě toho, že pracuje pouze pokud máte kartu AmEx a sleva je připsána na váš účet později.
Google se snaží propojit Google nabízí svým Google Wallet , který vyžaduje NFC čip v telefonu a NFC čtečky u pokladny obchodníka. To má tu výhodu, že práce
Žádné komentáře:
Okomentovat