neděle 24. července 2011

Android uživatelů tráví 60 dní WebOS zemi

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
Anonymní čtenář píše: "Asi před šesti měsíci, ale začal jsem uvažovat o tom, jak s ostatními mobilními produkty rostl. Když se HTC HD7 Napadlo mě cestu před malou chvílí jsem se rozhodl opustit svůj Nexus S a žít mezi Windows Phone lidé na chvíli. zkušenost byla zábava, ale nakonec jsem se vrátil k mému Nexus S. O měsíc později jsem si stěžoval na možnost opakovat pokus, tentokrát s Palm Pre Plus. Touchpad s HP na Tak jsem chtěl získat pocit, jak WebOS pracoval, prozkoumat rozdíly a podívejme se do Společenství, které bylo ještě loajální k WebOS. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat