neděle 24. července 2011

Revoluce nebude vysílán

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dMoYj1U3FE0/:

Vypadá to, že staré dobré časy jsou tu znovu jako Google + zve i nadále hromadit v e-mailu. E-mail je, že Y2K technologie, která přeskočila žraloka v polovině desetiletí, zpět, když Twitter představil přímo v reálném čase zprávy. Jak málo se změnilo od té doby je důvod, proč jsou blogy stále dusí Google + analýze nebo jak to lze nazvat: Scoble Delta. To je doba mezi okamžikem, kdy Robert prohlašuje, že úplná absorpce v sociální mediální platformu, a nebo když si to rozmyslí.

Robert má opravdu problém s Google +. Je počátku, aby mohl ignorovat obrovské pustiny diskuse než o platformě samotné. Jistě, existují lotsa obrázky a možná i nějaké video a citace zajímavých článků (ve skutečnosti opravdu na přední citace). Ale hlavně rozpaky konverzace je pneumatika kope, předstírat, že je tu skutečný sociální graf, na kterém do vrstvy matrice cenných informací.

Robert problém je, že je koupil na myšlenku kruhů, aniž by byl naprosto jistý, že jsou něco víc než jen seznamy Twitter. Již existují způsoby, jak požaduje tahání ze seznamů přes Twitter. Nikdy jsem seznamy jsou užitečné, ale rozhodně ne s ohledem na čas potřebný k montáži je. Kruhy jsou snadněji spravovat, alespoň zatím, ale já jsem se jim pokud možno bezbolestně pouze dvěma z nich, rodiny, které jsem zaplnila a přátelé jsou všichni ostatní. To je na odchozí straně.

Na vstupní straně, kruhy byly nepříjemnost více než cokoli jiného. Chápu je jako organizační princip pro ostatní, staví lidi do popelnic, kde je signál šum laděné trochu. Ale mé zkušenosti z nich se pohybuje od PR vysílání tzv. omezené konverzací, které mohu jen dohadovat účastníků. Jeden z těch přišel od kolegy v Salesforce, kde bych mohl zjistit, prvních dvacet nebo tak jména následuje tajemná 109 dalších. Možná je to důsledkem použití iPad Safari a ne standardní prohlížeč UI, ale já jsem pořád takový postup výměny s zmatek.

Ve skutečnosti, kruh, jehož jméno nemohu vidět, je skupina pozvání k diskusi téma bez pochopení účelu nebo zdůvodnění svých členů. Tam je práce jen proto, aby na tuto úroveň zmatku. Musím se spolehnout na rozhodnutí svého kolegy (já), ale nemají nahlédnutí do některých z nich ještě jsem mluvil s pravděpodobně. Jsem spokojeni s jasnou představu o tom, kdo jsem komunikovat s, což je důvod, proč píšu tady, v soukromí svým kolegům na klábosení, a omezené ve skupinách otevřených i soukromé.

Otevřete chattu skupiny ještě dejte mi vědět, kdo se připojil, takže smysl toho, proč jsou lidé se na základě zájmu, pracovní odpovědnost, a Serendipity. Ale nemůžete vstoupit do kruhu, pouze ji vytvořit nebo přidat lidem v odchozím směru. Alespoň si to myslím, což je přibližně stejný jako tak. Výsledkem je nedostatek pochopení skupiny dynamický, až na úroveň těch, kteří zjevně účastní. Hodně se z angažmá v těchto médiích, ale role Lurker není jasné Plus.

Nic z toho brání tomu, aby nová platforma být úspěšný, existuje spousta lidí, kteří hledají pro tyto druhy proudů dělat práci syntetizovat, co se děje v jednom okamžiku nebo den. Ve skutečnosti, tam jsou a budou úspěchy ve světě publikování jen proto, jak jsme viděli u Howarda Sterna na Sirius a cross-selling doporučení na Amazon. Vysílací sociální signály, značky rozvíjet. Jejich obdržení, jiný příběh. Bez jasné zpětné vazby, jaké jsou důsledky komunikace?

Veřejná volba žádný této nerovnováhy: Vím, že někdo může číst, když jsou na síti. To, co jsem řekl žije v souvislosti, že znalost prostředí. Někteří si myslí, to jako omezení, ředění, co je uvedeno vyvarovat se chyb v protokolu nebo chování. Myslím, že uvolnění, navigace mě ke komunikaci se širokou škálu posluchačů s mnohostranný přístup, který rozděluje rozdíly

Žádné komentáře:

Okomentovat