neděle 10. července 2011

Stavební dodavatel podnikového softwaru, která nenasává

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AYXbDUr_QV0/:

Poznámka redakce: Autor Host Aaron Levie je zakladatel a CEO společnosti Box.net

Thomas Wailgum, redaktor CIO.com, shrnul podnikového softwaru průmysl nejlépe, když napsal, "Mohlo by se zdát, že ani tabákové společnosti mají lepší úroveň celkové" sympatičnost "než dělat dodavatelů podnikového softwaru."

Způsob, jakým úspěšné dodavatelů podnikového softwaru historicky provozu byla více či méně nesporné: licenční poplatky zvýšit v pravidelných intervalech, technologie je obtížné integrovat a uživatelský komfort je často otřesné. Na rozdíl od většiny ostatních otevřených trhů, které nutí se negativní chování v průběhu doby, mnoho z praxe v místě, dnes slouží prodejcem a zákazníkem asymetricky. Překvapivě, více než 40% IT projektů stále nepodaří doručit očekávané obchodní ROI, ale podnik prodejců vyjde bez ohledu na vítězství.

Ale ne na dlouho. Nyní, podnikový software může být dodán přes web a opakované rychle, vidíme bariéry rozvoje, distribuce a přijetí zmenšit na úroveň dosud pouze svědkem společnosti spotřebitele internet, s miliony uživatelů nad platforem, jako je stěžovat si, Box, a Zendesk, tyto změny se vytváří mnohem více konkurenční prostředí, kde zákazník má naději získat ohromně. Hodnoty, které nyní oddělené od dodavatelů dědictví nový druh společností, nejen technologické, ale i kulturní a organizační. Stručně řečeno, budování lepších technologií vyžaduje, aby podnik stavíme zásadně odlišné společnosti, podnikání technologie.

Vytváří úžasné výrobky, a to úžasný RFP odpovědi

Enterprise softwaru mají už dlouhou dobu neintuitivní, ale velmi lukrativní, systém odměňování. Jeho zákazníky jsou odlišná od koncoví uživatelé, a každá skupina je potřeba radikálně liší - Tradičně se podnik technologie byla navržena s prodejem CIO v mysli, a to vytváří řešení, která jsou nezbytně rys-nadýmání, aby "uspokojit" drtivá většina z požadavků zákazníka.

To vytváří podivně zvrácenou dynamických kde prodejců se nejvíce bohatě řešení vyhrát zakázek, ale uživatelé ztratí vzhledem ke složitosti technologie. A díky neuvěřitelně dlouhé mezery mezi verzí produktů, dodavatelé jsou dále motivováni nacpat tolik funkcí jako možné do každé verze, doufali, že zkontrolovat všechny krabice na RFP v příštích několika letech.

Tak jak se noví účastníci vyhnuli tomuto cyklu všechno dohromady? Svým zaměřením na software, stavební podnik, který uživatelé jsou rádi, řízení poptávky do CIO. Dodavatelé, jako je pracovní den, Jive, stěžovat si, nebo Rypple reagují více investovat do designu, použitelnosti, otevřenost, a celkový uživatelský komfort. Jsou měřit úspěch přijetí ze strany uživatelů, spíše než funkce seznamy. A naštěstí, kupující na lov.

U Box, vidíme RFP, kde "přijetí ze strany uživatelů" je vahou faktorem při rozhodování o koupi, což bylo prakticky slyšet před několika lety. IT manažeři si uvědomují, že existují lepší a strategické využití svého času, než školení zaměstnanců, boj nízké přijetí, a tvrdí se zlobí uživatelů - chtějí technologii, která prostě funguje. A kvůli tomu jsme viděli více vyrovnání mezi uživateli a CIO než kdy předtím.

Udržování hacker orientované inženýrské kultury

Paul Graham napsal skvělý esej v loňském roce o potřebě hacker orientované kultury, kde se zdánlivě připsat Yahoo je pokles jejich neschopnost postavit inženýrsko-

Žádné komentáře:

Okomentovat