neděle 10. července 2011

Mýdlo Media

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/c6mEuc7aXB0/:

Ó Pane nechceš mi koupit Mercedes Benz. To je, jak se cítím o podivné cestě jsme na naší sociálních studií. Kdysi se, že jsem mohl jen sedět a chtějí pro domácí Mickey Mantle run, a opravdu, bylo by to tam. Výkonný kompaktní houpačka vytváří oblouk na rozdíl od jiných, stále roste, jak se vyjasnilo outfield zdi.

Na základní úrovni se snažíme najít domov, můžeme investovat dovnitř sociální sítě krajina vypadá, že je otřesena novým Google sítě produktu, ale svým způsobem je to stále zpevněné. Monolit, Facebook, zůstane nepoškozená. Experiment, Twitter, nic méně jisti, co to je, ale přesvědčeni o její hodnoty. Co zbývá, Microsoft.

Je to způsob, jak brzy handicap něco na stupnici vítězů a poražených, ale mnohé věci jsou již zřejmé. Plus dobyl médií, ale co z toho? Na rozdíl od Apple, které změnily média s iPad, Google plácl čerstvou vrstvu laku na společenské místnosti, která byla na FriendFeed a poskytla poměrně sázka na jistotu, že práci, kterou dal v něm bude k dispozici pro některé podstatné dobu. Stojí za to investovat do proudu oznámení, jak jsme předělat naše grafy ještě jednou.

Bez agregace citací, Plus je více interaktivní příručka pro sebe, než cokoliv rušivé. Google má čas a motivaci, aby si všichni na svých místech ještě před zahájením hry, a my jsme dostatečně pohodlná čekat, zatímco my Podívejte se na naše staré známé proudy vidět, co nám uniká. Tentokrát máme co do činění s platformu, která se nezhroutí, když je sledování zapnuto. Otázkou je kdy, ne-li.

Twitter již hlasoval v této otázce tím, že zavře jeho firehose na Google Realtime Search. V podstatě žádný způsob, jak získat stopy předán k vám na talíři, stejně jako žádný způsob, jak jsme na prodej. V sázce: Twitter je sociální grafu a jak může být použita pro personalizaci obsahu proudu. Všichni mluví o překrývající se kruhy na Plus mluví stejným problémem, jak odvodit signál na jiné informace, než jak je cool Plus.

Má Twitter má cenu, za kterou je jeskyně? Ne tak docela. Druhá taková je cena stanovena celková hodnota celého segmentu trhu se zhroutí. Řekněme, že Google získává stopy a nechá nás váží naše obsah stream Plus identity jedním kliknutím. Najednou Facebook (a Microsoft) mají obrovský problém, protože používáme kruhy zastaralé Facebook osobní grafu při prodeji našich médií preference zájemci s nejvyšší nabídkou.

Takže Facebook čítače s větším počtem, který by byl odmítnut, protože z rozsahu Facebooku. Tam a zpět, do té míry, čísla by tak daleko v nepořádku, že pouze Microsoft mohl dovolit, a proč? Ten, kdo uzavře dohodu, že ztratí AOL / TimeWarner část jeho hodnoty. Ve skutečnosti by Twitter je získat velký kus ani společnosti, která by se vytratil na blízko. A co budou dělat v případě, že dohoda byla hotovosti? Nic koupit do výjimkou poražený dražby.

Více pravděpodobný, bude Google nadále úspěšná při budování své identity alternativní graf, počínaje (sociální), média a pohybuje se do prostoru s obsahem agregace značek. Zajímavým testem bude, co se stane s All My Children / Jeden život žít obchod, kde dva mýdla se stěhují do iPad platformu. Jak budou zpeněžit to s vyčnívající 50 milionů dolarů výrobní náklady závisí pouze na druhu stopy nebo @ uznání cílení, že Apple prostě oznámil, s, čekat na to, Twitter IOS 5.

Přichází, jak to dělá právě včas na novou sezónu podzim, může média mýdla dopadat být důvodem Twitter zůstává nezávislý. Netflix se jako nový upfronts, budou výrobci uvedení na iPad a financovat výrobu s streaming posmrtném životě. Není to náhoda, že ABC udržel IP

Žádné komentáře:

Okomentovat