neděle 10. července 2011

Síla k lidem

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vfJt5Y6UU0c/:

Jak píšu to, UPS pípne zuřivě za mnou, přes vrčení půl tuctu diesel generátory venku na ulici. Já jsem v internetové kavárně v Lehu, město uhnízděný v himálajských údolí obklopeném 6000 m / 20000-patky a špičky, rychle se rozvíjející město nejsevernějšího území Indie Ladakh . Je to jasně přerostl jeho elektrické kapacity, k výpadkům udeřil několikrát denně.

Energie je velmi unsexy ale velmi důležité téma v rozvojovém světě. Technologie je pilně mění životy lidí na celém světě, i když budete číst tento, ale nedostatek spolehlivých elektřiny je masivní překážka i ve velkých městech, méně vzdálených obcí.

Lidé se najít různé nedokonalé a důmyslné způsoby jak se vypořádat. Jednou jsem byl na člunu v Guatemale, jehož kapitán nově rozděleny napájen baterií telefonu na obyvatele roztroušených podél řeky, a sbíral své staré nabíjení, když se vrátil do civilizace. Najdete prodejnách malé solární zařízení v odlehlých malých městech po celé Ugandě a občas microhydro generátorů v Himalájích, a lidi na celém světě hořet přes obrovské (a toxické), množství vzácných (a drahých), diesel pro elektrárny, když jejich zhasnou světla.

Ale musí být lepší způsob: a stále tam je. Zejména Měl jsem oči na Mezinárodním Fenix ​​na chvíli teď. Jejich ReadySet baterie má dvě zapalovač a dva USB výstupy pro nabíjení rádia, světla, a baterie, a může se dobíjet prostřednictvím sluneční energie, kolo, nebo zásuvka. Plus, že jsem nedávno vydala univerzální nabíječku , která může pohánět až téměř každý lithium-iontová baterie přes USB konektor. (Kéž bych to věděla dřív, než jsem vyrazil na této cestě, mohl jsem opustil i své kamery, nabíječky baterií doma.)

To bude lepší, a wackier. K dispozici je také to BioLite kamna , že poplatky váš mobilní telefon a Billa a Melindy Gatesových nedávno získal 100.000 dolarů na projekt, který se snaží využít půdní mikroby článků moc paliva, který je prohlašoval, mohl být postaven na zelené louce, v několika minut, za haléře . Musím se přiznat, jsem trochu skeptický, ale budu sledovat se zájmem.

V dlouhodobém horizontu, samozřejmě lokalizované MicroPower projekty nejsou dostatečně závažné hospodářské rozvoje, je třeba značný a stabilní elektrické sítě. Ale v mezidobí, malé množství energie je mnohem lepší než žádná, a může a má mít obrovský rozdíl. Tak tady je doufat, že tyto mikroorganismy jsou megahit.


Žádné komentáře:

Okomentovat