Náhodou jsem se díval můj nový oblíbený pořad, Bravo je Million Dollar natěrači , minulý týden a zjistil, velmi známé jméno. Přehlídka, který následuje pět LA-based, high-end interiérové designéry v jejich odvětví, prominentně představoval jeden Kings Road, K Leiner Perkins a Greylock podporovaný flash prodejní místo pro domova, nábytek a doplňky.
V epizodě, která vysílala před několika týdny, jeden Kings Lane byl co-hosting strany s jedním z malířů, Nathan Turner, aby oslavili nový kurátor prodeji od Turner představovat ručně sbírané nábytek a doplňky z Indie. Místo vlastně dostal spoustu vysílacího času, a dokonce představoval spoluzakladatel Susan Feldman (na snímku v post s Turner). Turner-kurátorka prodej na jeden Kings Lane (který uváděl schválení Bravo) začal druhý den ráno poté, co vysílal epizody a jeden Kings Lane viděl většinu položek vyprodány během několika minut.
Minulý týden se opět epizoda představovala jeden Kings Lane v rámci příběhové linie, s designérem celebrity Martyn Lawrence Bullard doprovodné Feldman a další Kings Lane zaměstnance do Londýna, vybrat položky pro podobné kurátor prodej. Jeden Kings Lane má mnohem více času ve vzduchu letos v epizodě, a když prodeje hit příští ráno, událost byla 96 procent vyprodaná 3 hodiny do začátku Bullard-London prodej. A ve středu byl celý čas vysoce pro denní nových členských akvizice, a to díky funkci na show.
Schválení Bravo je velký problém pro prodej Flash stránky, s ohledem na kanál, je vidět rekordní sledovanosti u dospělých od 18 do 49. Feldman nám říká, že místo bylo původně dělal tastemaker Tag prodej s Turnerem v loňském roce, a jeden Kings Lane vlastně se televizní štáb s nimi k filmu cestu v úsilí pitching Bravo s myšlenkou použít blesk prodejní místa v televizní reality show. Po návratu, Feldman říká Bravo skončila podpora při startu v show, protože strategické FIT.
V současné době je tradičně přenášena nejsou považovány za "přímou akcí" marketingový kanál pro web startech. Ale to například s jedním Kings Lane a Bravo (který také představoval partnerství s Foursquare a Shazam ) demonstruje sílu připojení vysílání na další generace, obchod, jako je například model Flash prodeje.
Jeden Kings Lane se ukázalo, že specializované obchodní model nejen kreslit velké UserBase (firma se blíží 2 milionům uživatelů, řekl Feldman), ale vidět růst tržeb také. Po spuštění rostl příjmy více než 500 procent z 2009 až 2010. V tomto rozhovoru pro Wall Street věstníku , jeden Kings Lane CEO Doug Mack říká, že očekává, že bude pokračovat v tomto růstu (o "stovky procent"), iv letošním roce. A více než 75 procent tržeb pochází z opakování zákazníků (I stalo se do této kategorie).
Skutečností je, že obchod se vyvíjí a reklamní nabídky se sítí, technologických společností a dalších poskytovatelů obsahu, je jen jeden způsob, jakým Flash prodeje stránky inovovat. Pozlacení je spojuje redakční s obchodem v pozlacená místě foodie chuti , stejně jako jeho vnitřní vertikální a nábytek . A zlacená právě uvedl na trh zajímavý obchod
Žádné komentáře:
Okomentovat