Denní nabídka míst, a velký, se zdá, jako by tady zůstat, hodně k zlosti Rocky Agrawal to jistě. Ať už souhlasíte s Rocky je závan příspěvků za poslední měsíc o Groupon a jeho klaka klonů, denní nabídka model není dokonalý, a rozhodně to stojí úsilí, aby se ujistil, že malé podniky a obchodníci jsou nuceni k strukturování jednostranné vztahy s Denní nabídky míst. Justin Cener, zakladatel a CEO společnosti Crowd míst , souhlasí s tím, že Denní nabídka modelu není ideální pro všechna průmyslová odvětví a obchodníci by neměli sílu model jen proto, že každý den řeší jsou všechny vztek v těchto dnech.
Jak již bylo řečeno, Cener si myslí, že našel výklenek, který je vhodný i pro každodenní obchod a Nákup skupina model: sportovní vstupenky. Sedadla Crowd Zakladatel mi řekl, že si myslí, že firmy s zkáze zásob stát získal nejvíce od Denní nabídky modelu a že sportovní Vstupenky jsou ukázkovým příkladem: Pokud vstupenky na nedělní odpoledne na fotbal jdou neprodané, mohou být tyto vstupenky zejména nesmí být jen prodávané na pondělí. Lístky jsou ztraceny. Pro dobré.
A co víc, firmy, které vydělávají peníze na doplňkové zboží a může vytvářet nákupy, které tvoří pro peníze prohrál v sleva stojí mnohem víc, než jen rozdělit i na tento druh obchodů. Obecně řečeno, pokud se slevou vyjde ven, aby se 75 procent nebo více, je to ztrátový podnik pro obchodníka - samozřejmě v závislosti na dohodě poskytovatele řez.
Denní nabídka model může být úspěšný v okrajové trhy, Cener řekl, protože v případě Vstupenky sportu (a vlastně jakékoli jiné jízdenky, prodej výrobků - by kin bude další), mohou být "zaručené přebytkové" příjmů z doplňkových zdrojů, jako jsou koncese, parkoviště,, pivo, suvenýry, a tak dále.
Nika Důraz je kladen také na nohu Crowd míst (zejména v obličeji odpůrci Groupon tam). Když se uživatel zaregistruje na startu je služba, jsou přihlášení k nákupu Sport Vstupenky - a sportovní vstupenky pouze - ve srovnání s Groupon, kde uživatel může mít zájem o masáže, last minute nebo restaurace, last minute, nebo filmové nabídky. Zaměření na mezeru na trhu může také zabývat otázkou dlouhodobé hodnoty, Groupon obchody jsou stále skvěle diskutabilní jako prostředek pro vytvoření věrné zákazníky, ale mezeru na trhu, Cener si myslí, že sportovní fanoušci jsou již nakaženého od přírody. Jsou také bude podporovat, aby se stal opakované návštěvníky, protože chtějí podpořit svůj tým a dostat se co nejvíce her, jak je to možné, zvláště když mohou využívat vysoce zlevněné nabídky.
Další bod: Denní nabídky míst nedělají dobrou práci zprostředkovat přidanou hodnotu pro obchodníky, které s partnerem, což je důvod, proč Cener doufá, že sociální média, včetně odkazů na Facebook týmů a Twitter stránek a podpory jeho uživatelům ", jako je "a" po ", mohou týmy spojit se svými fanoušky za jejich vlastních podmínek. Dav sedadel poskytuje "best practices" pro obchodníky, nabízet týmy rady, jak udržet nové zákazníky, jako je povzbuzovat je, aby přihlásit na e-mail seznam, nebo včetně marketingové materiály a letáky v místě poukázky výměny, nebo dokonce vítá Crowd míst Uživatelé prostřednictvím značení JumboTron.
Los Angeles-založil startup, který zpočátku od minulého měsíce, nabízí slevy 50 až 90 procent z nominální hodnoty sportu vstupenky. V tomto bodě, služba je dostupná v Los Angeles, San Francisco, New York, Chicago, a Boston, ale Cener říká, že chce pokračovat v rozšiřování do všech velkých měst v USA
, Jak to funguje? Uživatelé zaregistrovat Crowd Sedadla a potvrďte e-mailem, když s
Žádné komentáře:
Okomentovat