pátek 28. ledna 2011

Challenger o 25 let později

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPpo5IKwiCw/Challenger-25-Years-Later:
Před 25 lety, jsem nakoukl dovnitř přes hřiště okna mé školy. Nikdy jsem nebyl obzvlášť zájem být venku, a tam byl start raketoplánu o knihovně televizi! Obrazy toho, co jsem viděl, že den bude držet se mnou navždy. Nevěděl jsem, co to opravdu jsem viděl, já jsem jen dělal vtipy. Je to ještě, jak se budu zabývat. Ale myslím, že jsem trochu moudřejší dnes poté, co se dozvěděl, že možná drsně je někdy doslova. Technologie bereme za samozřejmost sestupuje přímo od lidí ochotných dělat to, co jsme nikdy nemohl. Díky posádce Challenger, Columbia a Apollo 1.

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat