Pickens píše "Petr Kafka zprávy na všechny věci, které digitální Apple a vydavatelského průmyslu nebyly schopny vyrovnat se přes předplatné časopisu app. Vydavatelé chtějí schopnost prodávat předplatné sám, nebo alespoň možnost pověsit na účastníky 'osobních údajů, a Steve Jobs se nenechám. Vydavatelé také nelíbí 30 procent snížit, že Apple chce vzít v iTunes Store, ale jejich skutečné viset-up je nedostatečný přístup ke kreditní karty a osobních údajů. To je cenné pro ně, protože na trh demografických dat pomáhá prodávat reklamní časopisy, a bez ní nemohou nabídnout tisknout / digitální svazků. Všechny Apple je ochoten nabídnout je "opt-in formulář pro předplatitele, že by se jich zeptáte na omezené množství informací:. jméno, poštovní adresu, e-mailová adresa "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat