úterý 30. srpna 2011

Vyrůstat Geek: Richard Lai

Zajímavé novinky na URL:http://www.engadget.com/2011/08/29/growing-up-geek-richard-lai/:
Vítejte na Vyrůstat Geek , probíhající funkci, kde jsme se podívat se na naši mládež, a vyprávět příběhy o vyrůstání za podivína, že jsme. Dnes máme vlastní Senior Associate Editor, Richard Lai , který je shodou okolností Editor-in-Chief Engadget Číňanů.

Přišel jsem k věci v životě, kdy jsem přestal dávat pozor, aby v mém věku, když je to stále zábavné, aby si lidé, že to jejich reakce - zjistíte po přestávce, ale tady je nápověda: Strávil jsem stejný počet let v Hong Kongu a Velké Británii, plus několik let v Austrálii. Taková kombinace se obrátil na mě Číňan, který mluví i britské angličtiny a dvou čínských dialektů, zatímco drží australský pas, ale mám tendenci přeskočit vše a říct, že jsem špion s mnoha gadgets.

Pokračovat ve čtení Vyrůstat Geek: Richard Lai

Vyrůstat Geek: Richard Lai původně objevila na Engadget na po. 29 srpen 2011 22:05:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat tuto | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat