úterý 30. srpna 2011

Případě nabídky serveru Goldstar prodává 5 miliónů vstupenek, přidává funkce automaticky Seat si s přáteli

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HfIdZh9_p-4/:
Screen shot 2011-08-29 at 1.31.23 PM

Vstupenek, prodej podniků, beaty nic "vyprodáno". Ale zda se let prodává všechny své lístky, nebo sportovního týmu plní své stadion musí prokázat pokračovat. Firmy s zkáze zásob stát získal nejvíce od denních obchodů model, a ty, které lze vydělat peníze na doplňkové zboží (vytváření nákupy, které tvoří příjmy za ztracený nabízet slevy), často i break - Take kina, nebo sportovní areály, například.

To je místo, kde společnost s názvem Goldstar vstupuje do pole. Goldstar je členství-založené webové stránky na poloviční cenu živou zábavou lístky, které umožňuje konání vyložit jejich další vstupenky, aby některé další příjmy, a vytvořit slovo-z-úst marketing.

Goldstar, který v současné době se vztahy s více než 5000 partnery, místo konání, po celé zemi (z Cirque du Soleil a Ticketmaster na San Francisco Giants) a počítá Matt Coffin, získal cenu Emmy, herec Neil Patrick Harris, a bývalý generální ředitel společnosti Ticketmaster Sean Moriarty jako členy jeho poradního sboru, se chce vyhnout jen stát se "Groupon pro zábavu Vstupenky".

Odlišit svůj model od likes Groupon a LivingSocial, Goldstar zabraňuje rozdělení příjmů s obchodníky a místo monetizes tím, že snížení poplatku za službu pro každého prodaného lístku (4,50 dolarů v průměru), což zábavních podniků - a ukazuje se - aby se Hlavní celkové náklady každého prodaného lístku.

Doposud tento model pracuje na místě lístek zábavy, Goldstar nedávno oznámila, že prodala svůj 5000000. letenku a nyní má více než 2 miliony členů ve více než 20 hlavních trzích v USA. Místo nyní nabízí 1.200 do 1.500 půl ceny vstupenek každý den.

Samozřejmě, jako každý, kdo využila jízdenky slevy ví - když jednoduchá potěšení vyhodnocování dohodu o vstupenky je vše v pořádku a dobře, chceme, aby mohl jít do kina nebo na výstavy a posezení s našimi přáteli. sesadit . mě, například, útoky tento problém tím, že přítel držitelů sezonního lístku nabízí vstupenky do přátel před prodejem, aby anonymní lidi na StubHub .

A dnes, Goldstar oznamuje své vlastní řešení navržen tak, aby kupující a prodejci vstupenek na řešení tohoto problému s jeho "posezení s přáteli" vlastnost. Goldstar Nové patentované Goldstar umožňuje členům, kteří si koupí vstupenky získat osobní spojení, které pak mohou sdílet se svými přáteli prostřednictvím e-mailu nebo sociální síť výběru. Uživatelé mohou použít odkaz na nákup vstupenek do stejné akce a získejte automaticky sedí se svými přáteli.

S pěti milióny prodaných vstupenek, Goldstar má za sebou dlouhou cestu, protože prodala první várka tickts na koni baletu v Pasadeně v roce 2003. Společnost nikdy přijal vnější investice, přesto se podařilo zůstat ziskoví - s prodavači jen desítek zaměstnanců. Goldstar CEO Jim McCarthy říká, že klíčem k odolávání velkých prodejních týmů a la Groupon bylo kultivovat stávající vztahy s prostory a ukazuje, spíše než soustředit na uzavření nových obchodníků, kteří se nikdy nesmí používat tyto stránky znovu.

Z hlediska budoucího plánu, Goldstar McCarthy říká, že se snaží expandovat do nových měst po celých Spojených státech, a zlepšit její základní technologie, budují nové funkce, jako je posezení s přáteli, které podporují lidi dostat ven vidět živé zábavy - i přes úzkého ekonomiky.


Žádné komentáře:

Okomentovat