Veřejně uvedeny generální ředitelství , která poskytuje řešení pro digitální média a technologie, aby reklamy a zábavního průmyslu, se dohodla na převzetí videa Limelight Networks a mediální reklamní jednotky, EyeWonder , za zhruba 66000000 dolarů v hotovosti.
Pro připomenutí: Limelight získal EyeWonder v roce 2009 až na 110 milionů amerických dolarů (v hotovosti a akciích).
Limelight dnes ráno také oznámila zpětný odkup akcií programu, jakož i aktualizované třetím čtvrtletí 2011 Finanční vedení v důsledku EyeWonder transakce.
Společnost byla založena v roce 1999, EyeWonder nabízí celou řadu interaktivních reklamních produktů a služeb, včetně on-line videa a rich media řešení, Společnosti žebříčku Fortune 1000 a obchodníky na celém světě.
DG - dříve GŘ FastChannel - říká, že očekává, že EyeWonder přinese zisk ve výši zhruba 36 milionů EUR k 37.000.000 dolarů za celý rok 2011.
Transakce, která podléhá obvyklým podmínkám, by měla být dokončena 1. září 2011.
Generální ředitelství služby více než 5.000 inzerentů a agentur prostřednictvím sítě média více než 28.000 rozhlasu, televize a cíle vydávání tisku v celých Spojených státech, Kanadě a Evropě. GŘ internetová divize se skládá z MediaMind, EyeWonder a Unicast.
EyeWonder, as poskytuje interaktivní digitální reklamy produktů a služeb ve Spojených státech. Společnost také poskytuje on-line videa a rich media reklamní řešení. Jeho reklamní formáty patří stránku ...
Žádné komentáře:
Okomentovat