sobota 16. července 2011

Jak Analytics formují společenské hry

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FpufF3DR7dQ/How-Analytics-Are-Shaping-Social-Games:
Data mining a sledování zákazníků jsou známé pojmy z on-line reklamy, ale článek na Guardian zkoumá, jak metrik a analýz se stává velká část sociálních Games People Play stejně. Toto sdružování her a reklamy zní stejně odporný, jak se dalo očekávat: "Zatímco tradiční hry o vytvoření velké makro-prostředí pro zkoumání hráče, freemium je o mikromanagementem každém kroku hráč směrem vlastně kupují něco, co" může developer. budovat "nálevky", které líčí hráč kroky vedoucí k finanční konverzi jako nákup doplňků nebo virtuální předmětem prodeje, "říká Justin Johnson, technický ředitel společnosti Playmetrix, další britská společnost specializující se na hry Analytics." Je to pak až na vývojáře k použití této analýzy ke zlepšení konverze odstraněním překážek a překážek, které mohou být vlastní design. " ... Je to zvláštní podnik. Na free-to-play vesmíru, každý hráč akce je potenciální hodnota v modelu příjmů. In-game chování je algoritmus, který musí být rozpadl a de-kódované. Vývojáři musí pracovat jako jakási tajná policie agentury, účinně štve hráči - software Playmetrix jim umožňuje vložit "call zády" na jejich hru spustit kód, který, když hráči něco zajímavého To vše je vizualizovat přes grafiku a grafy, aby se činnost infografiky.. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat