Applifier , cross-reklamní sítě sociálních vydavatelé her, dnes oznámila, že dodala více než 100 milionů hra nainstalovat zdarma na Facebooku. Zahájen v roce 2010, Applifier vyrazil na misi na pomoc vydavatelů najít nové uživatele a získat jejich hry objevil v sociální síti, a od té doby rozrostla jako plevel. Teď připojení více než 800 her, Applifier dává vydavatelů nástroje pro podporu jejich hry přes jejich síť více než 150 milionů aktivních uživatelů měsíčně, přes záložky a retargeting a "Nejlepší místa".
Samozřejmě, že nejlepší na tom je, že vývojáři Applifier nic neplatíte používat službu mohou využít spuštění placených kampaních uživatele akvizici prostým přidáním 5 řádků kódu HTML své stránky, Facebook nebo prohlížeč hru.
Stejně jako je to na webu, mobilní herní prostor je stále plná her a hráči se stále hledají nové hry povzbudit chuť k jídlu, takže dnes zahájila Applifier cross-promotion řešení pro IOS. Android je nastaven pokles v průběhu léta. Stejně jako jeho webová verze, Applifier Mobile je zdarma. Mobilní verze se zobrazí doporučené hry na bar, kde mohou uživatelé klepnout a získat více informací o hře, nebo přejděte na zobrazení další hry.
Je to skvělý způsob, jak pro hráče najít nové hry a pro vydavatele, aby si cestu k jejich hry se objevil v přeplněném moři společenských her. Je to podobný model na App Store je "Nejlepší Apps", který je opravdu jedna z mála možností, vývojáři aplikací mají ve snaze získat jejich aplikace objevil v IOS, kromě výdajů na spoustu peněz na marketing a propagaci. Menší herní tvůrci nemají přístup k těm druhům finančních prostředků, a tak Applifier je volně k použití platforma nabízí skvělou alternativu.
Jak Apple nedávno zakázala pay-per-instalace motivováni aplikací z App Store, že Applifier nevyplácí svým uživatelům vyzkoušet novou hru je další nohu. I když to může být zklamáním pro některé hráče, ale stále to poctivé. Koneckonců, společnost chce jen hráči mají jiný způsob, jak najít nové hry, že by si rád hraje. A pomoci lidem, kteří tyto hry je najít. "Náš návrh hodnoty pro hráče je jednoduchý: Ahoj, máte rádi hry. Jak se o další, "řekl generální ředitel Applifier Jussi Laakkonen.
Již v lednu zvýšil Applifier 2.000.000 dolarů pro cross-reklamní platforma, kterou používá k založení nové mobilní vybavení a pomoci nezávislých herních tvůrců soutěží Zynga a cross-propagačních nástrojů. Bylo to těžký boj, ale s více než 150 aktivních uživatelů měsíčně, 100 milionů instalací, a 800 her, zdá se, že funguje.
Pro více, podívejte se na Dean Takahashi je včasnému přezkumu služby .
Žádné komentáře:
Okomentovat