pondělí 9. května 2011

Takže jsem zpět na Twitter. Závislost je sakra věc

Zajímavé novinky na url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ap8zbdW58QU/:

Zpět v srpnu loňského roku, s malým množstvím mediálních fanfár, jsem opustil Twitter a každý další sociální sítě.

V té době jsem byl ve středu dělat závěrečné úpravy na upgrade stejně jako psaní tři sloupce týden. Pro někoho, kdo se živí psát o sobě, jsem již vysvětlil, Twitter je obrovský rozptýlení od placenou práci. To je také, jak jsem zjistil při zkoumání knih, fatální pro dobré vedení záznamů: vytvoření řetězec odpojení, kontext-bezplatné aktualizace, spíše než druh konzistentní vyprávění jste mohli najít na blogu.

Pro ty, kdo navrhl jsem jednoduše snížit zpět na své využití Twitteru, spíše než opouštět absťák, jsem upozornil na mé zápasy s pitím. Mírně-patetické Pravdou je, že jsem prokletý s návykovými osobnost, všichni-nebo-nic-myšlení, která byla, abych parafrázoval Homer Simpson, příčinu a řešení pro všechny mé problémy.

A tak jsem přestal Twitter.

Rychlý posun vpřed osm měsíců a se moje kniha připravena k vydání ....

(Děvka-konektor: Velká Británie / Euro paperback je k dispozici od Amazon nyní , Euro Kindle vydání bude následovat tento týden - USA čtenáři mohou objednat paperback s dopravou zdarma globální zde )

... A měsíc-dlouhý výlet do Las Vegas na obzoru, jsem byl pozván psát každý den deník pro Huffington Post. A stejně jako všichni autoři HuffPost, byl jsem čekal, že poskytuje pracovní Twitter účtu, aby čtenáři mohli mi poslat zpětnou vazbu, nebo zneužití nebo co to je, že čtenáři HuffPost používat Twitter poslat.

Věděl jsem, co by se stalo, samozřejmě. Objednávání mi se vrátit k Twitter za měsíc je jako objednávání abych se vrátila k pitné za hodinu. Jistě další, o měsíc později, můj Vegas výlet je u konce, ale můj Twitter závislost je opět řádí: téměř 1000 tweety za poslední měsíc.

Jak byl případ v mém pití dny, jsem obklopen předpokladů. Moje publicista, Jess, je v sedmém nebi o další propagační kanál jsem se vrátil do Twitter poskytuje (pár dobře načasovaný tweets odrazil knihu do top 50 cestopis knih na Amazon UK , co to znamená). Mezitím, moji přátelé uvítal jsem se vrátil do nadávání o vlacích , Criss Angel , a cokoliv jiného, ​​napůl-se tvořil si zalétá přes můj mozek, a jsem si jistý, že i mí nepřátelé jsou podpořen dalších pár desítek věcí den nenávidět o mně.

Rychlost, s jakou jsem se vrátil Twitter závislost je více pozoruhodné tím, že - jak jsem psal dříve - Opravdu jsem si to ujít. Opět platí, že tam jsou paralely s mými ostatními velkými závislosti: lidé často ptají se mě, zda jsem ještě touží po alkoholu, ale pravdou je, že většinu času nemám. Když jsem pil, nemohl jsem si představit, jak se dostat přes stresující den - nebo stres-volný den, nebo jakýkoli jiný druh den - bez možnosti piva. Do týdne nebo dvou odvykání, když jsem nemohl pochopit, co všechen ten poprask bylo kolem. I wa

Žádné komentáře:

Okomentovat