Co je na světě nejcennější spotřebitele-čelí značku? Pokud chcete požádal kluci za průzkum BrandZ kdykoli v průběhu posledních čtyř let, oni by vám řekl " Google ", ale v roce 2011 jejich odpovědi se změnil. Apple je nyní nejžhavější majetek z hlediska spotřebitele goodwillu, vydělávat odhaduje ocenění 153,3 miliard dolarů a vedoucí Pack, která zahrnuje likes Coca-Cola, BMW, HSBC, a Disney. Tech sektor měl velmi silný rok jako celek, s Facebook značky zlepšení v hodnotě o neuvěřitelných 246 procent (na $ 19.1b) a Amazon slušivý svět je nejcennější prodejce (u $ 37.6b), přesto, že žádné skutečné obchody. Je smutné, že tam byly některé otravy taky, jak Nintendo ztratila 37 procent své značky v hodnotě více než v minulém roce, Nokia klesl o 28 procent, a byl považován za značky BlackBerry o 20 procent méně děsivý než dříve. Punch zdroj odkaz se dozvíte více.
[Díky, Bruce]
Apple značky v hodnotě 153000000000dolar, scoots před Google za první místo původně objevila na Engadget na po. 09.05.2011 03:02:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat