středa 5. ledna 2011

Proč BioWare MMO Star Wars již může být pozdě

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9GO42lZhtIA/story01.htm:
Od oznámení Star Wars: The Old Republic, mnoho hráčů bylo doufá, že jeho vysoká rozpočtu, respektovat vývojový tým a bohatý vesmír bude dost poskytovat skutečnou výzvou pro juggernaut WoW. Stanovisko kus na 1UP dělá v případě, že BioWare příležitost k tomu mohou mít již prošel. Citovat: "Zatímco EA a BioWare Austin mít výkon potřebné k alespoň kreslit i s World of Warcraft i když, co jsme viděli doposud byl znepokojivě tradiční - dokonce i obecná - s ohledem na miliony se nalije do rozvoje Take otevření oblasti. kolem Tython, který Mike Nelson popisuje ve své nejnovější náhled jako 'základní' vzhledem k jejich poněkud druhový, grind-řízený quest design. Běh kolem zabíjet stanovený počet 'Maso Raiders' v relativně klidné obci nezdá zejména epické, ale to je cesta BioWare Austin se zdá být s ohledem na otevření oblasti pro Jedi -. co bude jistě nejpopulárnější třídy, kdy je propuštěn The Old Republic ... skutečné obavy, i když, není ani tak v quest design jako ve zřejmém ochota BioWare Austin hrát následovat vůdce Kdykoli něco stane velkým hitem - ať už je to film, hry nebo knihy - je tam vždycky šílený shon kopírovat vzorce;. ve World of případě Warcraft je, že šílený shon probíhá už šest let. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat