pondělí 20. prosince 2010

Nejlepší Open Source Software Genealogie?

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/F-kB8h2kqn8/story01.htm:
Anonymní čtenář píše: "Dívám se stavět rodinný strom pro vánoční dárek. Proveďte Slashdotters na světě nějaké doporučení na open source software rodokmenu? Jsem to zkusit 14-denní bezplatnou zkušební verzi Ancestry.com. Co podvod! jsem předložil osobní údaje pro mé rodiče, prarodiče, a já. Pak jsem obdržel pop-up mi říct, že pokud bych chtěl získat informace o mé rodině, musel bych upgradovat své předplatné za 29,95 dolarů v USA tak, Vzal jsem šanci. Ukázalo se, že jediné informace, které měl, bylo mé předchozí adresy za posledních 20 let. " Úctyhodný GRAMPS je stále aktivně vyvíjen, a jeho místo uvádí několik dalších možností, taky. Jakékoliv oblíbených, nebo anti-oblíbených, tam?

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat