pondělí 20. prosince 2010

Microsoft se snaží čtyřlůžkových Kinect přesnost?

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/12/19/microsoft-seeking-to-quadruple-kinect-accuracy/:
Počítačový pirát si Kinect v poslední době? Pak asi víte něco, co většina pravidelných Xbox 360 hráči nemají - a sice, že Kinect je infračervené kamery je vlastně schopná vyšší rozlišení než herní konzole sama podporuje. Ačkoli Microsoft původně nám řekli, to běželo na 320 x 240 , zjistíte, jak barvu a hloubku kamery displeje 640 x 480 obrázků , pokud připojit periferní až do PC, a nyní anonymní zdroj říká, Eurogamer, že Microsoft chce udělat velmi stejné v prostoru videoher. Údajně, Redmond uměle omezen Kinect na konzoli, aby se ponechat prostor pro další periferní zařízení USB běžet ve stejnou dobu, ale v případě, že společnost může najít cestu kolem omezení, by mohlo vydat aktualizaci firmwaru, která by mohla učinit Kinect dostatečně citlivé detekovat jednotlivé pohyby prstů a nevyhnutelně vedlo k gesto kontrolu . Jedním z mnoha způsobů, jak Microsoft má v úmyslu učinit svět Minority Report realitou, jsme si jisti.

Microsoft se snaží čtyřlůžkových Kinect přesnosti? původně objevila na Engadget na ne. 19 prosinec 2010 20:50:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink Joystiq | zdroje Eurogamer | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat