úterý 28. prosince 2010

Editorial: dobíjecí baterie jsou vinobraní gadget Achillova pata '

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/12/28/editorial-rechargeable-batteries-are-a-vintage-gadgets-achille/:
Jeden z mých nejoblíbenějších činností v období před svátky je na návštěvě moje někdy-rostoucí sbírka ukončena (a často vesele zastaralé) mobilní hardware, který jsem skladovat. Je to každoroční tradice pro mne - možnost vytáhnout věci po vybalení z krabice, ujistěte se, že všechna zařízení, příslušenství a dokumentace jsou hmyz-a škůdců-free, očistěte kontakty baterie, sfouknout za roky 'prachu, a obecně zkontrolovat, že vše je v dobrém stavu. Dovolte mi říct, cítím se jako dítě v cukrárně každý a pokaždé, když jsem vytáhnout a otevřít těchto zásobníků. Budu vědět, že když jsem se zastavit pocit, že tak, že je čas prodat kolekci - ale teď je to pořád naprosto stejně vzrušující, jako když jsem začal kupovat náhodně gadgety z mého dětství před deseti lety.

Na povrchu, můžete předpokládat, že elektronika jsou nadčasové. Jsou vyrobeny z materiálů, které jsou určeny pro každodenní používání a zneužívání, po tom všem, a to bude snadné si myslet, že gadget vlevo ve skladu - nepoužité - zůstanou v přesně stejném stavu, jako den, kdy jste opustili . Naučila jsem se tvrdě, ale, že realita je trochu nepříjemný: plasty Zdá se, že vyschnout a křehnou, jak roky plynou, a věci se začnou praskání a rozbití. Krabice a obaly degradují, skoro jako by se recyklace sami, zda si to líbí nebo ne. A baterie - zejména alkalické baterie - dojde k úniku všude, stravování prostřednictvím obvody a oxidační kontakty, nelze opravit.

Pokračovat ve čtení Editorial: dobíjecí baterie jsou vinobraní miniaplikace 'Achillova pata

Editorial: dobíjecí baterie jsou vinobraní miniaplikace 'Achillovou patou původně objevila na Engadget na út. 28 prosinec 2010 14:01:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat