S ohledem na zprávy, že společnost ruší své roadshow investor a odložit jeho IPO , denní nabídka agregátor Yipit má některé pozitivní informace o Groupon na dráhu v srpnu, a to že se banner měsíc příjmy moudrý.
Denní nabídky Favoritem vzrostly o 13% během posledního měsíce v létě, zvýšení jeho příjmů 120700000dolar z 106.000.000dolar v červenci.
Tento růst členění symbolizuje 10% nárůst v počtu prodaných Groupons za obchod a 5% nárůst průměrné ceny Groupon, jak se zvyšuje kompenzaci poklesu počtu obchodů běžel Groupon.
Groupon úniky, Groupon je vznikající Nejlevnější produkt, vzpružil tržeb, což představuje 9.600.000 amerických dolarů v příjmech v srpnu, ve srovnání s 5700000dolar v červenci. 3,9 milionu dolarů Groupon pobyty rozdíl představuje 27% celkového růstu Groupon pro měsíc.
Podle Yipit dat, který je odvozen ze sledování více než 30 tisíci Denní nabídka nabízí v srpnu, Groupon je dvouciferný růst tržeb byl v ostrém kontrastu s konkurentem LivingSocial , jehož výnosy poklesly druhý měsíc v řadě.
LivingSocial příjmů v srpnu 45100000 dolar, což představuje 3% pokles od 46.400.000 dolarů v červenci. Tento pokles může být rozdělena do 6% poklesu v počtu prodaných poukazů na dohodu a 1% pokles průměrné ceny za doklad. LivingSocial se však zvýšit počet obchodů se běžel o 4%.
Příjmy za denní nabídky průmyslu jako celku, o 9% v srpnu, z odhadovaných 209000000dolar v červenci na 228.000.000 dolarů.
Zpráva Yipit si myslí, že Groupon celkový podíl na trhu během uplynulého měsíce vzrostl na 53%, zatímco LivingSocial odhadované tržní podíl poklesl na 20%, s Groupon získání 2% ze svého 51% podílu v červenci, zatímco LivingSocial odmítl stejnou částku ze svého 22% podílu ve stejném měsíci.
Můžete si přečíst celou zprávu níže.
Žádné komentáře:
Okomentovat