pondělí 12. září 2011

OMG / JK: Amazon tablets, Carol Bartz, náramky a přátelství

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA1Ov-ZW9IU/:

A my jsme tady pro novou epizodu OMG JK. Já jsem Jason Kincaid.

A já jsem MG Siegler.

První věc, kterou budeme mluvit, je velký kopeček, který jsme měli, bylo, že jsem měl minulý týden. Je to Amazon Kindle tablet, tak tam byly pověsti o tom, co na chvíli, ale já jsem vlastně viděl a Použil jsem ji na chvíli, jako na hodinu, takže vím, že v podstatě všechno, co o tom. Nevím, všechny informace v ní posun, protože ...

Tak proč ne já lob některé z pověstí se na vás. Promluvíme si o tom, které z nich jsou pravdivé. Jasně.

V pořádku. Tak za prvé, jak je velká? Tam byl spekulace, že je to 10,1 až sedm centimetrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat