Více než 700 hackeři se zaregistrovali a více než 400 zůstal přes noc, aby se přijít s více než 130 hacky na letošním TechCrunch Disrupt Hackathon SF. Fueled Doritos a RedBull mimo jiné, mnoho ambiciózních vývojářů kódované v SF designu výstavy veřejného prostranství Center Center do 10:00 hodin ráno, přičemž na pódiu kalný očima v 11:00, aby se prezentovat své úspěchy na 60 sekund stříká.
Prvních šest týmů Hackathon vybrány našimi vybrat porota bude mít příležitost prezentovat na TechCrunch Disrupt ve středu. Kromě toho bylo nepřeberné množství sponzorovaných ceny rozdány, z TechCrunch Disrupt API sponzorů Ford, Mashery, DOAT, Face.com a Eventbrite a další. Nejvíce pozoruhodně, CrowdStar a Sibblingz spojili, aby každou nabídku $ 250K v mimořádných finančních prostředků na pokusy o vytvoření mobilního společenské hry.
Salesforce viceprezident Open Cloud standardů Kevin známek , Google Rohit Khare , Betfair je viceprezident pro mobilní techniky Raj Vemulapalli , OneTrueFan zakladatel Eric Marcoullier a Ask.com to ředitel techniky, mobilních a platformy Vishal Shah probíral, zaslouží si každého 24 hodin úsilí a přišel s šesti nejvíce zaslouží.
Oficiální vítězové dole (můžete se podívat na naše pracovníky výběry zde ).
FlickMunk - "Hipmunk pro filmy," FlickMunk aplikace umožňuje rychlost a sledování filmů.
Gainify - Gainify je plugin, který umožňuje proměnit jakoukoli Shopify uložit do denních nabídek webu.
Počasí Kontrola - Google Calendar plugin, který vám umožní zjistit počasí v plánované akci předem.
ECCube - HTML5 3D spolupráci
Žádné komentáře:
Okomentovat